onko kukaan lahjoittanut vauvanvaatteita oulun ensi-ja turvakodille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ava

Vieras
Ottavatko miel. vastaan vai saavatko "yli tarpeiden"? Olen tässä miettinyt ku jäi kirpparilta myymättömiä vaatteita ja haluaisin lahjoittaa ne johki missä tiedän niiden varmasti olevan tarpeen. en miel. vie esim konttiin tai muihin tollasiin, koska pistävät ihan hirveitä hintoja.....osa vaatteista on äitiyspakkausen.
kiitos vastauksista jo etukäteen!
niin ja kävin jo ko. paikan nettisivuilla ja löysin sieltä ne yht. tiedot
 

Yhteistyössä