Onko kukaan kuullut Mari Blogi:sta ja laihduttamisesta teen avulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilasin MARIBlogin kautta acaiberryn ja cleansen purkilliset ns. ilmaisnäytteinä kustannukset olivat 99c tilausvaiheessa, mutta yllätys yllätys nyt luottokorttilaskuna 133,42?. Lisäksi sisältö täyttä humpuukia. Kusettajalistalle koko firma.

Ei jumalauta, harkitseeko joku edes tuota:D:D Eiih, mä en kestä, kuolen nauruun. Tuolla sivustolla ei ole yhtään ainoata luottamusta herättävää asiaa, hyvin epämääräinen sivusto. Puhumattakaan siitä naurettavuudesta, että laihtua voisi muka jollain ihmeaineella. Yksinkertaisillehan tuo taitaa olla...

Alkuperäinen kirjoittaja IKUINEN LAIHDUTTAJA:
Tilasin MARIBlogin kautta acaiberryn ja cleansen purkilliset ns. ilmaisnäytteinä kustannukset olivat 99c tilausvaiheessa, mutta yllätys yllätys nyt luottokorttilaskuna 133,42?. Lisäksi sisältö täyttä humpuukia. Kusettajalistalle koko firma.

Menin tilaamaan ko. Mari Blogista Cho-Yung Slimming Tea ja ProCleanse Gold lisäravinteet, a' 3.99 ja 4.99 / tuote. Jaa-a mikäköhän on laskun loppusumma. Kaduttaa jo nyt. Miten Sinun 'Ikuinen laihduttaja' kävi luottokorttilaskujen kanssa ja onko tuotetta tulossa kuukausittain lisää ja tietty laskua myös. -Voi ei. kaikkea hulluutta läskit teettää-

Alkuperäinen kirjoittaja Heiiii:
"Kaduttaa jo", miten tilauksesi kanssa kävi ja oletko käyttänyt kyseistä ainetta ?

Minä menin kans lankaan ja tilasin joo...lasku olikin ekaks 18 euroo ja nyt on velotettu taas uudestaan visaa 74 euroo...apua minä laitoin kyllä sinne etten enää halua kyseisiä tuotteita jne. mut pakko kai se on maksaa vai onko...en ole yhtään teetä vielä saanut miten tässä näin kävi

Kiva kuulla, että mulla on kohtalontovereita =(
Onko teiltä viety lisäksi "Value Pricing" -kulujakin lähemmäs 100,00 euroa.
Minulta on. Olen tänään ollut yhteydessä kuluttajaneuvojaan, TOIVOTTAVASTI tälle asialle tulee vielä jossain vaiheessa onnellinen loppu.
Yksi hölmö: saitko sieltä vastauksen postiisi (eli että tilausten tulo on nyt peruutettu onnistuneesti?)

juu, näköään täyttä huijausta koko firma! Tilasin kans nuita procleanse gold kapseleita luvattuun hintaan 4,99? ja tuote luvattiin postiini 3.5 päivän sisään..Mitä paskaa, 3 viikkoa tilaukseni jälkeen luotoltani olikin lähtenyt 75 ? ja viikon päästä tästä maksusta tulikin postissa kapseli purkki..Nyt vain selvittelemään pankin kanssa tätä asiaa..en nimittäin todellakaan aio tätä maksaa!

Ihan sama juttu mulla kuin edellisillä! Soitin Luottokuntaan ulkomaanasioihin ja mua kehotettiin laittamaan luottokortti nopeasti uusiksi. Siis äkkiä soittakaa sinne, p. 09-6964604 ja kertokaa asia. Ne ainakin siellä lupas, että yrittävät ottaa kyseisiin firmoihin yhteyttä ja että asia järjestyy. Älkää avatko niitä purkkeja jotka tulee postissa, koska ne lähetetään takaisin lähettäjälle. Se takaa sen, että niistä ei veloiteta. Alan kohta laatia luottokunnalle reklamaatiota, kuten ne pyysivät. Nyt hei kaikki valittamaan, ehkä tää tästä! Ja ehtoolla lenkille, sillä ne kilot kummiskin lopulta karisee!! :) Kyl toi Procleansekin laittoi mahan paremmin toimimaan... ;) Oli siitä joku hyöty.

Tilasin myös näitä tuotteita superhölmö kun olin (tilasin vain ilmaisnäytteet!!), peruutin jatkotilauksen samantien.Nehän lähettää joka kuukausi kalliita tuotteita lisää jos ei peruuta.Katsoin äsken luottokorttini tapahtumia,ja tämä firma on veloittanut taas sieltä vaikka olen peruuttanut tilauksen!Ja summa on melkeen 100 e!!!Suljin korttini samantien.Opin tästä sen,että tilaan vain luotettavilta firmoilta jotka tiedän.Älkää menkö hyvät ihmiset samaan halpaan!Nyt lenkille laihtumaan ja katsokaa mitä syötte niin ne kilot lähtee. Tunnen itseni superidiootiksi kun menin tälläiseen halpaan.

Sain tänään laskun, 117,50 e ja laitoin Luottokuntaan viestiä ko. firmasta.
Täytyypä vielä soittaa perään.
Summaa ei ole vielä veloitettu.
Kumma homma vain, että niillä oli "hakkerivapaa" varmenne jne.
Ei olisi uskonut, että näin olisi voinut käydä :(

Ensimmäisen purkin sain 4,99, CHO YUNG-teet 4,80. Mut sitten alkoi tulla kallista tavaraa 3 viikon välein. Peruutuksen olen tehnyt kyseisiin firmoihin ja nyt ottanut luottokuntaan yhteyttä. Kortti kuoletettiin, ja viikko odotellaan uutta korttia.

Älkää tilatko, kyseisillä tuotteilla kyllä maha toimii, mutta ei laihdu, kuukauden olen käyttänyt, laihtumiseen tarvitaan kyllä ihan muuta. Tervettä maalaisjärkeä syömiseen ja liikuntaa!

Olen seurannut Mari Blogia toukokuusta lähtien, jolloin itse menin lankaan. Mari Blogissa samat tarinat toistuu, kuvat vaihtuu, käyttäjien "positiiviset kokemukset pysyy samoina", jostain syystä ne on aina päivitetty nykyisyyden lähipäiville.

Itse otin keväällä yhteyttä luottokuntaan ja kuoletin tilini ja sain uuden kortin. Lähetin kyseisiin firmoihin englanninkielisen peruutuksen tuotteista, tuotteiden tulo kyllä loppui, mutta itse firmasta ei meinaa päästä eroon millään. Kielsin yhteydenotot ja pyysin postamaan yhteystietoni, mut postia tulee useasti viikossa ja on monta vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta, varmaankin sen takia, että vahingossa klikkaisin uuden tilauksen.

Älkää hyvät ihmiset uskoko Mari Blogin juttuja, tai kuseen joudutte!!!!

Hei! Kirjoitin aiemmin ja lupasin ottaa yhteyttä Luottokuntaan. Tein kirjallisen reklamaation luottokunnan ohjeiden mukaan ja he ottivat kys. firmoihin yhteyttä. Lisäksi tietysti itse yritin perua tilauksiani kys. firmoista. Sain rahani takaisin!!!!!! Olen tosi tyytyväinen Luottokunnan toimintaan. Nyt olen ottanut opikseni, enkä juurikaan anna luottokorttini numeroa nettiin. Vaihdoin varmuudeksi myös Visa-korttini numeron. Aina kannattaa siis reklamoida!
mää

Jippii, luulin että viimein löysin tuotteen , jolla saisin "läskiä" pois mutta luettuani kommennteja aloin epäiröimään. Ajattelin silti kokeilla, mutta hölmö en osaa hyvin englantia, enkä tajua puolikakaan teksteistä, joten taitaa tilaaminen jäädä vällinn, voin sanoa että kokeilen heti kun tkstit ovat suomeksi ja mielellään tuotteita saisi jostakin terveyskaupasta. Otan vinkkejä vatsaan, jos tiedättä jonkun saman tapaisen tuotteen.

Tuon blogin alalaidassa olevan yksityisyydensuojalinkin teksti kertoo kaiken:
http://www.maridiet.com/10/privacy.php

"Tämä websivusto, tai mikä tahansa muu sivu websivustolla, perustuvat löyhästi tosi tarinaan, mutta sitä on muokattu ei ainoastaan, mutta muunmuassa seuraavilta osin: tarina, kuvat ja kommentit."

No, mitäpä muuta tuosta vielä voisi muuttaa noiden lisäksi. Eli kaikki mitä sivuilla kerromme on sitä "muunneltua totuutta".
Tulostin nuo sivut tammikuussa kahvipöytään keskustelua varten, ja nyt ne olivat täsmälleen samat muuten paitsi tuotteet, hinnat, ja päivämäärät olivat vaihtuneet. Mielenkiintoista, että ko. henkilö on pudottanut täsmälleen samat kilot kaksilla eri tuotteilla ja vielä samana aikana, vai lihoiko hän tässä välillä jo uudelleen tuon 16 kiloa.
Lisäksi jos tuon kilomäärän pudottaa noin nopeasti, näkyy sen jäljet aivan satavarmasti vielä tuossa vartalossa. Ei olisi noin kiinteätä vatsaa kuin kuvassa.

Laihdutuksessa ei vain ole suoraa oikotietä, vaikka jotkin valmisteet voivat siinä osaltaan auttaa, kunhan tekee siihen myös itse työtä!

Minäkin tilasin teet ja kapselit. Tänään tuli pussi postilaatikosta ja teetähän siellä oli. Visatiedoissani oli miinusta 130€ edestä. Soitin pankkiin ja korttini kuoletettiin saman tien. Reklamaatio tehdään huomenna. Huuhaata ja kusetusta koko homma!!! Älkää missään nimessä sortuko.

Sain siis ensimmäiset teet ja kapselit vähän yli 8€ hintaan ja nyt siis tuli postissa toiset tuotteet. Kaikkeen sitä tyhmä sortuukin. Toivottavasti pääsen eeroon kyseisestä firmasta.

Päivitetään päivittäin. Ihmisten kommenttien päivämäärät vaihdetaan lähiajalle. Tilasin ja tuli toisesta yli 70€ ja toisesta yli 60 € veloitus. Kortti kuoletettu ja reklamaatio tehty. ÄLKÄÄ IHMEESSÄ SORTUKO!!!

Yhteistyössä