Onko kukaan koskaan

Noup
en oo tuntenu, samaa olen ihmetellyt, ja oon tullut tulokseen että se on jumppaohjaajien halua kuulostaa hienolta. pyöreestihän se selkä siitä suoristuu, ei oo mitään naks-naks-naks tunnetta. sillain saan nikamiin tuntumaa, että tökin niitä selän puolelta sormella. muuten en.
 
en oo tuntenu, samaa olen ihmetellyt, ja oon tullut tulokseen että se on jumppaohjaajien halua kuulostaa hienolta. pyöreestihän se selkä siitä suoristuu, ei oo mitään naks-naks-naks tunnetta. sillain saan nikamiin tuntumaa, että tökin niitä selän puolelta sormella. muuten en.
Mulla nimenomaan se tuntu nikamiin on tullut juuri siitä, että saan selän vaivatta pyöristymään. Kun mun selkä ja nikamat oli tosi lukossa en saanut selkää pehmeästi pyöreeksi vaan se jotenkin töks ja kraps 'pyöristyi' parissa erässä....no miten mä sen selittäisin...
 
Juu, siis toki pyöristyy ja silleen.

Mut jos seisot niin että roikotat päätä alaspäin, niin kuuluuko/ tuntuuko seitsemän kertaa klik-klik-klik, niin että pystyisit vaikka sanomaan että kuinka mones nikama on meneillään?
No ei sen NOIN spesifiä tartte olla...se taitaa olla enemmänkin sanontatapa :D Mut siis pääsääntöisesti tuntee sen nikamien liukumisen selän pyöristyessä.
 

Yhteistyössä