Onko kukaan koskaan voittanut mitään joulukalenteriarvasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voittoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei voittoa

Vieras
Vuodesta toiseen me sellaiset hankitaan, mutta koskaan ei olla voitettu pennin latia. Muista arvoista sentään joskus tuleekin jotain pientä, vaikka niitä hankitaan aniharvoin, mutta toi joulukalenteri pettää joka vuosi.

Mulle tuli tänä vuonna 10 euroa. Huomenna on vielä mahdollisuus voittaa lisää ;) Jokaisella perheenjäsenellä on ainakin yksi summa yhden kuvan päässä.

On meille joka vuosi jollekin tullu joku 5-20 euroa. Ostetaan aina koko perheelle. Ja mun ex voitti aikanaan 50 000 markkaa sillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mulle tuli tänä vuonna 10 euroa. Huomenna on vielä mahdollisuus voittaa lisää ;) Jokaisella perheenjäsenellä on ainakin yksi summa yhden kuvan päässä.

On meille joka vuosi jollekin tullu joku 5-20 euroa. Ostetaan aina koko perheelle. Ja mun ex voitti aikanaan 50 000 markkaa sillä.

Mulla on nyt kolme summaa yhden kuvan päässä. Kymppitonnia rikkaampi siis huomenna! ;)

Appivanhemmat aina pistää lahjojen mukaan ne Veikkauksen joulukalenteriarvat. Aika usein on tullut 5 euroa ja mies tais joskus voittaa kympin tai jotain sitä luokkaa, ei sen isompia voittoja ole tullut.

10?n veikkauksen joulukalenterilla tuli lisäpelistä 20?. Muilla perheenjäsenillä yhden päässä monta summaa, jopa se 10000?. Sen nyt kuitenki tietää, ettei sitä tuu.. :)

5? olen muistaakseni veikkauksen kalenterista voittanut joskus, serkku voitti kerran 1000?.

Mulla on nyt aika monta yhden päässä, mutta tuskin sieltä mitään tulee, mun tuurilla kun ei pahemmin mitään voita.

Yhteistyössä