[QUOTE="vieras";23022960]en ollut hetkeäkään kiinnostunut, kun ajattelen mitä vauhtia mikrobit lisääntyy lämpimässä vedessä...
Mä synnytin kumpaakin toista vuorokautta, kiitos kaunis että sairaalassa tuhahdeltiin kaikelle "vaihtoehtoiselle". En nääs olisi kestäny ilman epiduraalia.[/QUOTE]
Anteeksi nyt ihan kauhesti, mutta näin niinkuin yleisesti ottaen ihmettelen, miksi selkeään, siis oikeesti helvetin selkeään kysymykseen pitää tulla kommentoimaan mitään, kun aihe ei kiinnosta ja kokemusta ei todellakaan ole? Anteeksi, kun pahoitan mielesi, mutta todella turhauttavaa lukea itseään kiinnostavasta aiheesta kommentteja, joissa ei periaatteessa ole mitään muuta kun turhanpäiväistä jeesustelua. Vähän sama kun joku tulee uikuttaa ettei lähtis thaikkuihin vauvan kanssa kun se vois vaikka sairastua sellaselle, jolla aiheesta on aivan eriävä näkemys ja kokemus.. Vai onko tälläsen vastauksen kirjoittaja sellainen joka käy sitten joka jutun läpi jä kirjottaa ihan mitä vaan, kuhan saa sanottua jotain?
Mä toivon saavani synnyttää vedessä, pelkään ajatusta, etten pääsis ees avautumis vaiheessa ammeeseen. Oon kaikkien lasten kaa ollu ja kokenu sen hyvänä, aiemmin ei oo ollu ainakaan mahollista vesisynnytys. Tietysti luopusin tästä jos jotain ois vialla tai kunto heikkenisi itseltään. Kaikki kun on mahdollista aina.