Onko kukaan kokeillut noita "kiihotusvoiteita" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piiw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja toimii.. rakastuin tuohon tököttiin. ikinä saanu vastaavia orgasmeja mitä tuon voiteen kanssa. Turvottaa klitoriksen, kuumottaa ja kihlemöi... himot kasvanu ton voiteen myötä, haluis kokoajan vaan puuhata kun tuntuu niin hyvältä... ennen oli max 2xviikko :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ö:
olen kokeillu. Toimii. Turvottaa ja kuumottaa, ei kivuliaasti siis. Vaikutus alkaa 20sekunnissa. Paketissa on ohjeet siitä kuinka se laitetaan.

Minkä merkkistä olet kokeillut? Kertoisitko tarkemmin...

City-Marketista jotain, en muista merkkiä.
Kysy tarkemmin jos haluut tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu on:
ja toimii.. rakastuin tuohon tököttiin. ikinä saanu vastaavia orgasmeja mitä tuon voiteen kanssa. Turvottaa klitoriksen, kuumottaa ja kihlemöi... himot kasvanu ton voiteen myötä, haluis kokoajan vaan puuhata kun tuntuu niin hyvältä... ennen oli max 2xviikko :D

Mitäs sinä olet kokeillut?

juu, mä kokeilin sitä tököttiä mitä myydään esim. sincity kaupoissa.. mikä lie japanilaisaiheinen rasia sulkineen etc.

Ei se oikein toiminut, ihan sama kuin olis laittanut tuoretta Chiliä !!! |O siinä meni himot istuessa kylmässä suihkussa koittaen huljutella sitä pois! .. suosittelen ! :heart:

juu, mä kokeilin sitä tököttiä mitä myydään esim. sincity kaupoissa.. mikä lie japanilaisaiheinen rasia sulkineen etc.

Ei se oikein toiminut, ihan sama kuin olis laittanut tuoretta Chiliä !!! |O siinä meni himot istuessa kylmässä suihkussa koittaen huljutella sitä pois! .. suosittelen ! :heart:

Sä olisit varmasti mahtavaa sänkyseuraa. Mihinkään ei saa koskea ja kaikki tärisyttää liikaa.

[QUOTE="vieras";26684911]Provot erikseen, menehän runkkaamaan sinne heppahullulle!!!![/QUOTE]

Citymarket myy joitain näitä voiteita. En ole koskaan itse tutkinut sitä hyllyä.

Yhteistyössä