Onko kukaan kokeillu tätä hulavannetta (Gymstick)?

Mulla on vastaava, hyvä vehje mielestäni jos vain tulee käytettyä, samahan pätee kaikkiin kuntoilulaitteisiin. Kiinteyttää tehokkaasti vyötärönseutua. Pyörittäminen on ihn kivaakin varsinkin jos kuuntelee musiikkia samalla. Miinuksena se että vie tilaa sekä säilyttäessä että käyttäessä (itselläni nyt käyttö jäänyt vähiin siksi kun lapset tuppaavat juoksemaan/ nousemaan vanteen tielle ja tuosta tulee aika kova kolaus jps osuu esim lapsen naamaan, ei jaksa väistellä).
 
Mulla on vastaava, hyvä vehje mielestäni jos vain tulee käytettyä, samahan pätee kaikkiin kuntoilulaitteisiin. Kiinteyttää tehokkaasti vyötärönseutua. Pyörittäminen on ihn kivaakin varsinkin jos kuuntelee musiikkia samalla. Miinuksena se että vie tilaa sekä säilyttäessä että käyttäessä (itselläni nyt käyttö jäänyt vähiin siksi kun lapset tuppaavat juoksemaan/ nousemaan vanteen tielle ja tuosta tulee aika kova kolaus jps osuu esim lapsen naamaan, ei jaksa väistellä).
Eikös tota voi säilyttää osissa? Vai viekö se sillonkin paljon tilaa?
 
Kokeilin just tänään ja en saanu kovin hyvin pysymään vyötäröllä, mut aika kiva sen ajan mitä siinä pysyi. Lonkkaluihin sattui tosi paljon, kun vanne meni alemmas :/ Ja vatsaan sattui sen jälkeen, mut varmaan vatsa tottuu siihen ajan kanssa. Mietin et onkohan tän laihdutustoimintaperiaate siinä et pitää jännittää vatsalihaksia ettei satu niin paljon :D
 
"lellu"
Itse ostin juuri _Tokmannilta ja maksoi about 13 €, ahkerasti oon sillä reenaillu ny viikon ajan. Itsestä tuntuu että keskivartalon lihakset vahvistuvat tuntuvasti. Pari ekaa kertaa tekii todella kipeää, mutta nyt menee jo helposti. Itselläni ei ole niinkään tarkoitus hoikistua, vaan saada tuki lihakset kuntoon keskivartalossa, jotta selkä ongelmat vähenisi. Aika näyttää onko vaikutusta, mutta kivaa toi pyöritys ainakin on :)
 
anonyymi
ei sse nyt niin paljon tilaa vie, sen voi vaikka helposti laittaa nojaamaan sohvan taakse käytön jälkeen. JA älkää luovuttakko kun se enimmäiset kerrat sattuu! Pian siihen tottuu. Ensikerroilla voi käyttää paksumpia paitoja mutta mielestäni paras tulos tulee ku pitää ohuita paitoja esim toppeja
 

Yhteistyössä