Onko kukaan kerännyt mustikoita tai muita marjoja ja myynyt ne torikauppialle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Kuinka toimitte? Tarkoitus olisi hieman ylimääräistä rahaa saada ja mustikoita olisi metsässä paljon. Voisiko noita keräillä itse ja myydä torikauppiaalle? Mistään vaan ei löydy noille kauppiaille yhteystietoja että soittelisin läpi niitä. Huomenna ajattelin mennä kysymään niistä mutta kysyn nyt ekaks täällä että onko joku toiminut näin? Niin ja Kouvolasta olisi kysymys jos joku olisi täällä kerännyt noita marjoja tai sieniä. :) Kiitos jo etukäteen vastauksista.

mäkin haluaisin myydä keräämäni marjat.. mutten oikein tiedä miten toimin.. tuskin niitä noin vaan saa torille mennä myymään.. joku maksu varmaan pitää suorittaa?

Itse en ole, mutta työkaveri keräili viime syksynä sieniä, ja myi ne sitten johonkin ravintolaan.
Soittele ravintoloihin, ja kysele sieltä ostaako ne marjoja.

[QUOTE="hmm";26709692]mäkin haluaisin myydä keräämäni marjat.. mutten oikein tiedä miten toimin.. tuskin niitä noin vaan saa torille mennä myymään.. joku maksu varmaan pitää suorittaa?[/QUOTE]

Tämän mä selvitin. Että toripaikkamaksu nyt ainakin maksettavaksi ja varmaan pienemmissä kaupungeissa jo varattu koko kesäksi.

Kouvolassa kiertää sivukylillä joku ostamassa marjoja. Ilmotuksia ainakin on vähän siellä ja täällä et ostetaan marjoja tästä sillon ja sillon siihen ja siihen aikaan.

Yhteistyössä