Onko kukaan käyttänyt kuivahiivaa? *apua, keittiönoita..!*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jaa, no sit varmaan kannattaa heittää toi yksi avattu pussi pois, kun en edes muista milloin sitä käytinkään. :D ja vastaisuuden varalta laitan nyt avatun pakkaseen ja ihmettelen puolen vuoden päästä mikä nyssäkkä pakastimen perällä on.

Aih. Mä oon kyllä laittanut ihan takasin tonne kuiva-ainekaappiin taitettuna sen puolikkaan pussin. Ja käyttänyt sen sitten kun oon taas seuraavaks tehny pizzaa, eli ehkä 3-4 viikon päästä.. Eikä oo kukaan meistä vielä siihen kuollu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Knotty-Hilly:
Aih. Mä oon kyllä laittanut ihan takasin tonne kuiva-ainekaappiin taitettuna sen puolikkaan pussin. Ja käyttänyt sen sitten kun oon taas seuraavaks tehny pizzaa, eli ehkä 3-4 viikon päästä.. Eikä oo kukaan meistä vielä siihen kuollu :)

jaa, ja on vielä kohonnut..?

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Kuinka pienen pizzataikinan sä teet? Kun mulla on aina menny puolikas hiiva. Ja eiks yks pussi vastaa 25grammaa.

kuivahiivapussin kyljessä ohje, että 2 tl pizzataikinaan, kun nestettä 2 dl. Mä laitan hiukan yläkanttiin molempia. Riittää hyvin meidän uunin pienelle pellille.

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Kuinka pienen pizzataikinan sä teet? Kun mulla on aina menny puolikas hiiva. Ja eiks yks pussi vastaa 25grammaa.

kuivahiivapussin kyljessä ohje, että 2 tl pizzataikinaan, kun nestettä 2 dl. Mä laitan hiukan yläkanttiin molempia. Riittää hyvin meidän uunin pienelle pellille.

Aijaa, mulla on noita pirkan pusseja enkä oo koskaan lukenu muuta ku et pussi vastaa 25grammaa.

Yhteistyössä