Onko kukaan käyttänyt alastonsuomi.comia? Olisi kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ss ja ihmettelen: Olen kerran muuttanut muualle. Mies itki puolen vuoden ajan joka kerta kun tavattiin, jos ei tavattu niin soitti ja itki ja pyysi palaamaan takaisin. Kun meillä muuten ollut mielestäni hyvä suhde ja mulla oli vielä tunteita häntä kohtaan, niin palasin. Luulin, että hän oli oppinut jotain, kun niin pitkään jaksoi itkeä, että ei olisi ikinä uskonut mun joidenkin tekstiviestien takia lähtevän. Luulin, että hän ei enää tekisi tällaista vaan olisi tajunnut, miten suhteessa eletään. Ilmeisesti ei sitten tajunnut.

Tiedän nyt vaan, miten raskasta ero itsellekin on. Toisaalta tekisi mieli lähteä, mutta juuri nyt on niin puulla päähän lyöty olo, ettei siihen oikein ole tällä hetkellä voimia. Tosin en varmaan enää ikinä voi luottaa mieheen ollenkaan. Olen sen hänelle sanonutkin.

Ei se ero koskaan varmaan helppoa ole. Pitää itse valita vähempi paha kahdesta. Oletko valmis elämään tällaista elämää? Eroa surisit ehkä kuukausia mutta tällainen pahoittaisi mielesi uudelleen ja uudelleen.

Ehkä miehesi on koukussa, addikti jollain lailla, eikä voi lopettaa vaikka haluaisi. Tällaisessa tapauksessa ei liene paljon toivoa siitä että hän kunnioittaisi halujasi asiassa.

Sanot että suhteenne oli/on hyvä. Miten se voi olla sitä jos et pysty luottamaan mieheesi. Luottamus on kaiken a ja o. Jos sitä ei ole, on ihan sama vaikka muu elämä olisi yhtä ruusuilla tanssimista.

ss, tuota mäkin olen miettinyt. Ja puhunut miehelle, että menisi jollekin terapeutille. Hän sanoo voivansa lopettaa ja lopettavansa, mutta uudelleen ja uudelleen käy ilmi, ettei olekaan lopettanut. Olenkin pahoittanut mieleni ja tosi monesti. Ei tämä liene sen arvoista.

Seela. Olet oikeassa. Taidan olla aika idiootti minäkin. Ja kohta kai en enää edes välitä, tekee mies tahollaan mitä tekee. Me ollaan vaan jotenkin sellainen taistelupari... Tai sitten sitä vaan 10 vuodessa tottuu toiseen eikä siitä osaa päästää irti vaikka pitäisi. Niin monta kertaa olen ton miehen takia itkenyt, että ei se taida olla sen arvoinen. Eikä meillä nyt muutenkaan mitään ruusuilla tanssimista ole ollut, taloudellisesti ainakaan. Mutta kivaa yhdessä silloin, kun on ollut kivaa. Tuntuu, että vertaan muita tapaamiani miehiä (silloin erossaoloaikana) aina tähän. Haluisin samanlaisen muuten, mutta vaan rehellisen version.

Tai jos mies on narsisti? Tahtoo pitää jonkun varalla kotona tyydyttämässä halujaan, jos ei netistä saa vastinetta?

Voimia sinne kovasti! kauhea tilanne. Itse olisin kyllä todella loukkaantunut tuollaisesta. Teki jo pahaa seurata sivusta lähisukulaisen samankaltaista koitosta.

Ap - mulla oli kanssa kiva suhde mieheen. Kaikki oli ok ja oli hauskaa. Mutta en luottanut häneen koska hän oli kerran pettänyt minut. Järkeistin itselleni että jos 99% on hyvin niin ei tuolla 1% ole väliä. Mutta sillä on koska kyse on luottamuksesta. Elämässä kuitenkin aika moni asia liittyy siihen. Jos ei luota mieheen yhdellä alueella, huomaa pian ettei luota millään alueella häneen.

Voimia oikean päätöksen tekoon! Mielestäni miehesi tekee kurjasti.

Alkuperäinen kirjoittaja viaton:
Hän sanoo voivansa lopettaa ja lopettavansa, mutta uudelleen ja uudelleen käy ilmi, ettei olekaan lopettanut. Olenkin pahoittanut mieleni ja tosi monesti.

Toivot että lopettaa valehtelun, vai itsetyydytyksen? Kätevin ratkaisu luottamuspulaan olisi antaa miehelle luvan tyydyttää itsensä ja jutella seksistä netissä.. jolloin hänellä ei enää olisi tarve salata harrastustaan.

Itsetyydytys parisuhteessa ei ole säälittävää tai haitallista, vaan yleinen ja turvallinen tapa hallita omaa kehoa ja mieltä.

Tripod - äläs nyt. Mies on hakenut seuraa netistä ennen ja nyt keskustelee virtuaalimaailmassa naisen kanssa joka haluaisi panna häntä. Tämäkö on sulle ok, siis jos miehesi tekisi näin? Ei musta ole kyse itsetyydytyksestä vaan tarpeesta päästä ihan yhteyksiin toisten naisten kanssa.

Varmaan moni nyt ärähtää mutta mä en tajua miksi kenenkään pitäisi hakea nettituttavuuksilta orgasmeja. Aina korostetaan yksilön itsemääräämisoikeutta ja vapautta. Mutta jos oikeasti haluaa olla vapaa niin ei sitten sitoudu. Sillä parisuhde aika monille tarkoittaa sitoutumista ja tietyllä tapaa siinä luovutetaan omaa päätösvaltaa myös pois, ainakin jos kyse on tällaisista asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja viaton:
Hän sanoo voivansa lopettaa ja lopettavansa, mutta uudelleen ja uudelleen käy ilmi, ettei olekaan lopettanut. Olenkin pahoittanut mieleni ja tosi monesti.

Toivot että lopettaa valehtelun, vai itsetyydytyksen? Kätevin ratkaisu luottamuspulaan olisi antaa miehelle luvan tyydyttää itsensä ja jutella seksistä netissä.. jolloin hänellä ei enää olisi tarve salata harrastustaan.

Itsetyydytys parisuhteessa ei ole säälittävää tai haitallista, vaan yleinen ja turvallinen tapa hallita omaa kehoa ja mieltä.

Entä tapaus jossa nettikeskustelut ja itsetyydytys korvaavat parisuhde seksin? Toisella haluja yhteiseen kivaan ja toista ei vois vähempää kiinnostaa kun on netissä paljon mielenkiintoisempia tyydytyksen antajia? Eikö se tee hallaa? Normaali itsetyydyttäminen silloin tällöin on ok ja hyväksyttyä, mutta sellainen joka menee jo parisuhteen edelle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai jos mies on narsisti? Tahtoo pitää jonkun varalla kotona tyydyttämässä halujaan, jos ei netistä saa vastinetta?

Voimia sinne kovasti! kauhea tilanne. Itse olisin kyllä todella loukkaantunut tuollaisesta. Teki jo pahaa seurata sivusta lähisukulaisen samankaltaista koitosta.

On sullakin narsisimin määritelmä.
Huvittavaa kun kaiken maailman palstapyskologit viljelee tuota narsisimin määritelmää...

Aika pelottavaa. Mä luulen että jos itse surffailisin seksintäytteisillä sivuilla ja ihan juttelisin siellä miesten kanssa seksistä, niin siihen varmaan jäisi koukkuun tavalla jota en halua kyllä avioliittoomme. Onhan seksistä aina kiva jutella ja varsinkin kun ei tarvitse livenä olla niin voisi juttu luistaakin. Mutta tuskin se siihen jäisi. Varmaan astuisi kuvaan sitten virtuaaliseksi jos juttu kävisi tarpeeksi kuumaksi. Ja musta tää on ihan luonnollinen jatke. Siksi en tuollaisille sivuille haluaisi mennä enkä että puolisoni siellä olisi. Mä taidan olla aika vanhanaikainen mutta mun mielestä virtuaaliseksi jonkun muun kuin kumppanin kanssa olisi kyllä aika vaikea pala niellä. Pelkkien kuvien kattelu on sitten erikseen mutta siitähän tässä ketjussa ei tainnut olla puhe.

Musta oleellista tässä on nyt se että ap on jo kerran antanut anteeksi miltein saman asian. Ja mies on luvannut ettei tee tällaista. Jokaisessa parisuhteessa on omat sääntöntä jotka sovitaan yhdessä. Mies ruikutti takaisin puoli vuotta joten kai hän oli valmis antamaan tässä asiassa periksi. Mies tässä on nyt pettänyt lupauksensa. Yksi ja sama antaako ap hänelle luvan vetää käteen netti edessään. Se luottamus on jo poissa.

Miten tuntuu että on hyvin yleistä et jso mies tai nainen tekee jotain tuollaista, käy vieraissa tms. muuten pettää luottamuksen ja toinen ottaa takaisin, hän lupaa ettei toistu. Ja kuitenkin kun aika kuluu ja lupaus haalistuu mielessä, eikä puoliso enää kiinnosta niin "kazing" ja taas jäädään kiinni samoista puuhailuista kuin ennenkin. Se joka pettää luottamuksen kerran, niin sillä on pienempi kynnys tehdä se uudestaan. Onhan hän jo sen kerran saanut anteeksi. Valitettavaa, mutta saattaa tuo meininki jatkua myöhemmin uudestaan vuoden parin kuluttua...

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Mun mielestä aloittaja on ihailtavasti yrittänyt saada ratkaisua aikaan, ehdottamalla esim. yhteisen profiilin tekemistä sivustolle.

Tässähän ei ole mielestäni kyse pelkästä itsetyydytyksestä, sitäkin voi harjoittaa monella eri tavalla. Kyse on ehkä enemmän siitä, mitä tapahtuu niissä salatuissa osioissa, millaista kuvamateriaalia siellä on ja ennen kaikkea minkälaista seuraa mies sieltä hakee ja on saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ei:
Tripod - äläs nyt. Mies on hakenut seuraa netistä ennen ja nyt keskustelee virtuaalimaailmassa naisen kanssa joka haluaisi panna häntä. Tämäkö on sulle ok, siis jos miehesi tekisi näin? Ei musta ole kyse itsetyydytyksestä vaan tarpeesta päästä ihan yhteyksiin toisten naisten kanssa.

Hsss.. Tripod on mies.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

On sullakin narsisimin määritelmä.
Huvittavaa kun kaiken maailman palstapyskologit viljelee tuota narsisimin määritelmää...

Kuulostaa normimieheltä, jolta selkäranka mädäntynyt pois käytön puuttessa. Narsisti on jotain muuta.

Täytyy myöntää että itsekkin käyn tuolla välillä avovaimolta salaa katselemassa meininkiä... Mutta ei tulisi mielenkään laittaa omia kuvia ja hakea seuraa toisen selän takana!

Lullen ettö miehesi tarvitsisi jotain seksuaaliterapiaa?

Mutta täytyy tosiaan muistaa että on aivan eri asia etsiä seuraa "leikisti" kuin se että oikeasti käy tapaamassa muita käyttäjiä "sekstaillen"!

Varmaan moni nyt ärähtää mutta mä en tajua miksi kenenkään pitäisi hakea nettituttavuuksilta orgasmeja. Aina korostetaan yksilön itsemääräämisoikeutta ja vapautta. Mutta jos oikeasti haluaa olla vapaa niin ei sitten sitoudu. Sillä parisuhde aika monille tarkoittaa sitoutumista ja tietyllä tapaa siinä luovutetaan omaa päätösvaltaa myös pois, ainakin jos kyse on tällaisista asioista.

Olen samaa mieltä. Vähintäänkin parisuhteen molemmilla osapuolilla tulisi olla sama käsitys siitä mikä on sallittua ja mikä kiellettyä, eikä niin että toinen vain väittää että hänellä on "oikeus" tehdä mitä haluaa. Käytännössä kyse on valinnoista. Jos haluat sen "oikeuden" masturboida tai pettää, niin valitse itsellesi puoliso jonka mielestä se on ok tai ole yksin. Jos haluat olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei sitä hyväksy, niin luovutat tämän oikeuden pois. Asioiden salaaminen ei ole ratkaisu! Samoin, jos joku avoimesti kertoo runkkaavansa netin äärellä tai käyvänsä mielellään vieraissa, on puolisolla mahdollisuus valita hyväksyykö tämän vai etsiikö toisenlaisen kumppanin. Reilu peli ennen kaikkea! Voiko tästä olla joku eri mieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:

Olen samaa mieltä. Vähintäänkin parisuhteen molemmilla osapuolilla tulisi olla sama käsitys siitä mikä on sallittua ja mikä kiellettyä, eikä niin että toinen vain väittää että hänellä on "oikeus" tehdä mitä haluaa. Käytännössä kyse on valinnoista. Jos haluat sen "oikeuden" masturboida tai pettää, niin valitse itsellesi puoliso jonka mielestä se on ok tai ole yksin. Jos haluat olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei sitä hyväksy, niin luovutat tämän oikeuden pois. Asioiden salaaminen ei ole ratkaisu! Samoin, jos joku avoimesti kertoo runkkaavansa netin äärellä tai käyvänsä mielellään vieraissa, on puolisolla mahdollisuus valita hyväksyykö tämän vai etsiikö toisenlaisen kumppanin. Reilu peli ennen kaikkea! Voiko tästä olla joku eri mieltä?

Peesi. Minusta mies toimii tuossa väärin vaimoaan kohtaan. Vaimonsa lisäksi pettää itseään.

tuota... kun sain mun exäni kiinni siitä, että laittoi noita meilejä jne naisille, väitti koko ajan että ovat vain pelkkiä kavereita ja naisille on helpompi puhua jne, lopulta paljastui että oli aivan alusta saakka pettänyt mua, valehdellut vaikka mistä. Loppuun saakka jaksoi katsoa mua suoraan silmiin ja valehdella kunnes sain sen sian kiinni.
Sen jälkeenkin yritti vielä että "eihän niitä ollut kuin yksi tai kaksi" todellisuudessa yli 30 naista.
Että mä en uskoisi sen ap:n miehen selittelyjä, toi ei ole terveen ihmisen käytöstä!

Siis alastonkuvia nettiin itestään???Hei haloo,eikö se jos mikä kerro
miehestä enemmän kuin tuhat sanaa.
Mä lähtisin kyllä samon tein ku tollanen paljastuis,hyi olkoon mikä mies!!!!!!!!!

Yhteistyössä