V
viaton
Vieras
ss ja ihmettelen: Olen kerran muuttanut muualle. Mies itki puolen vuoden ajan joka kerta kun tavattiin, jos ei tavattu niin soitti ja itki ja pyysi palaamaan takaisin. Kun meillä muuten ollut mielestäni hyvä suhde ja mulla oli vielä tunteita häntä kohtaan, niin palasin. Luulin, että hän oli oppinut jotain, kun niin pitkään jaksoi itkeä, että ei olisi ikinä uskonut mun joidenkin tekstiviestien takia lähtevän. Luulin, että hän ei enää tekisi tällaista vaan olisi tajunnut, miten suhteessa eletään. Ilmeisesti ei sitten tajunnut.
Tiedän nyt vaan, miten raskasta ero itsellekin on. Toisaalta tekisi mieli lähteä, mutta juuri nyt on niin puulla päähän lyöty olo, ettei siihen oikein ole tällä hetkellä voimia. Tosin en varmaan enää ikinä voi luottaa mieheen ollenkaan. Olen sen hänelle sanonutkin.
Tiedän nyt vaan, miten raskasta ero itsellekin on. Toisaalta tekisi mieli lähteä, mutta juuri nyt on niin puulla päähän lyöty olo, ettei siihen oikein ole tällä hetkellä voimia. Tosin en varmaan enää ikinä voi luottaa mieheen ollenkaan. Olen sen hänelle sanonutkin.