Onko kukaan käyttänyt alastonsuomi.comia? Olisi kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viaton

Vieras
Paljastui, että miehellä ollut ainakin yli vuoden oma salainen pikku maailma alastonsuomi.com:issa. Hänellä jotain omia klubeja, jne. Ja kas kummaa, ilmoituksessaan hakee seuraa.

Kuinka helppoa miehen on saada seuraa tuolta alastonsuomesta? Mies väittää, että se on vaan sellainen tirkistelypaikka. Mutta joku nainen oli hänelle lähettänyt viestiä, että "voisin sulle antaakin, viestittelen sulle"...

Tosi tyhmä olo. Olen meidän suhteessa aina ollut se osapuoli, joka halunnut enemmän seksiä. Ilmeisesti mies sitten tyydyttänyt ne seksihalunsa toisaalla. Hänellä siellä sellaisiakin kuvia, joissa itse tyydyttää itseään ja taustalla netissä näkyy jonkun naisen sukupuolielimet... Siis täh. Tuollaisia kuviako siellä "kaverit" lähettelee toisilleen?

Onkohan ero tulossa..

No justjoo, karmaisevaa tollanen, jos on totta. Missä välissä miehes on ehtiny kuvia ottaa itestään paneskelemassa? Mitä miehesi sanoi sulle, kun kysyit siltä tuosta "etsin seuraa" kohdasta?

Tuo kertoo jo aika paljon, että etsii seuraa? Miksi etsii seuraa, jos haluaa vain tirkistellä. Ja tirkistellä voi ilman, että itse edes rekisteröityy käyttäjäksi...

Olen itsekin ihan shokissa. En oikein tiedä mitä tehdä. Haluisin vaan tietää totuuden... Ja ihan käsittämättömältä mustakin tuntuu, että tällaisessa tilanteessa ollaan. Oltu 10 vuotta yhdessä. Ja mies tunnusti rakkauttaan vielä edellisenä iltana ennen kuin tuo paljastui.

Mies on ottanut kuvia ties missä. Enhän minä häntä 24/7 vahdi. Siis en tiedä, onko panokuvia. Ehkä niitä on piilossa siellä klubeissa, jotka hän on luonut ja jotka aukeaa vain sellaisille, jotka hän sivuille päästää. Mutta alastonkuvia hänestä siellä on vaikka kuinka.

Hän on muka laittanut sen "etsin seuraa"-jutun, jotta naiset paremmin tulisivat juttelemaan... Haluaa kuulemma vaan heittää kommentteja... Arvaa uskonko.

Kun kysyin mieheltä, että sitäkö hän on harrastanut, että katselee netistä muiden naisten alastonkuvia ja tyydyttää itseään samalla. Tai että käy jotain seksikeskustelua netissä jonkun naisen kanssa ja tyydyttää samalla. Että eikö se ole säälittävää, kun on oma halukas nainen kotona, niin mies suutahti. Sanoi vaan "just joo" ja alkoi mököttää. Ilmeisesti osuin oikeaan...

Oikeesti, miehes suhteutuu todella lapsellisesti. Jos alusta asti on sovittu, että ollaan uskollisia toisillemme, ei siihen mahdu nettiseksikään. Jos taas miehesi haluaisi oikeasti olla rehellinen, hän olisi pyytänyt sinulta lupaa/kertonut itse sinulle ja pyytänyt ehkä mukaan jopa.

En itse haluaisi epärehellistä miestä, joka valehtelee ja salailee tuollaista asiaa. Kymmenen vuotta on pitkä aika yhdessä, ja tekee varmasti vaikeaa tuollainen tilanne. Jos miehesi vaikka aikuistuisi pikapuoliin, niin ehkä voisitte selvittää asiat. Miehesi voisi näyttää sinulle, mitä klubeja on, ja mitä sisältävät. Mutta jos hänellä on panokuvia muiden akkojen kanssa.. No can do. Ulos koko runkku.

Tee miehelle selväksi, että jos ei parisuhde maistu, vaan pitää netistä ettiä seksiseuraa, niin siuhde loppuu. Jatkakoot netistä seuran etsimistä. Tee se oikein helvetin selväksi sille.

Olen aiemmin luullut, että mies vaan joskus katselee sitä sivustoa. (Useamman kerran näin vilaukselta, kun hän sulki selaimen.) Silloin utelin, että onko hänellä siellä omia kuvia. Mies kielsi.

Sanoin, että jos hän haluaa tuollaista harrastaa (kun useasti jäi kiinni), niin tekisi sen sitten avoimesti ja laitettaisiin vaikka yhdessä kuvia sinne. Itse en sellaisesta ole niin kiinnostunut, mutta ajattelin, että onhan sitä seksuaalisuutta monenlaista ja jos mies haluaa sitä noin toteuttaa, niin tehdään sit yhdessä. Mies kauhistui ajatusta sillon. Ehkä siksi, jos hän jo harrasti samaa muiden kanssa. En tiedä. Sitten yksi miehen kaveri oli nähnyt miehen kuvan siellä ja kehotti mua tutustumaan siihen, mitä mies netissä touhuaa.

Mies vaan inttää, että haluaa jatkaa. JA että rakastaa. Jne. Itse olen tosi kyllästynyt tähän. Mies kun aiemminkin etsinyt seuraa netin palstoilta, lähetellyt muiden naisten kanssa tekstiviestejä, jne. Ihmettelen vaan, miksi 10 vuotta katsellut mua, miksei ole jo ottanut toista. Varsinkaan, kun en ole mikään kotihengetär.

Sano miehellesi, että joko paljastaa kaiken siellä sivustolla NYT justiinsa, ja kertoo onko pannut muita akkoja/ukkoja, ja sitten jos ei kerro, niin ero tulee.

Se on töissä nyt... Ehtii siellä poistaa kyllä kuvia jos haluaa... Eilenillalla sitä kovistelin. Tuli vaan niin iso riita, että en tiedä näyttääkö vai ei. Ilmoitin, että ryhdyn itse kohta tekemään samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja viaton:
Se on töissä nyt... Ehtii siellä poistaa kyllä kuvia jos haluaa... Eilenillalla sitä kovistelin. Tuli vaan niin iso riita, että en tiedä näyttääkö vai ei. Ilmoitin, että ryhdyn itse kohta tekemään samaa.

No, jos se mies tosiaan poistelee kuvia yms, hän ei edes halua puhua totta. Äläota valehtelevaa miestä kontollesi. Siirä on pitkällä tähtäimellä vaan surua ja kä'rsimystä.

Alkuperäinen kirjoittaja viaton:
Niin, onko kellään tuosta sivustosta kokemusta?

No, itsellä on kokemusta pariskuntana miehen kanssa. EI mitään pettämisjuttuja tai toisten parien tai yksittäisten ihmisten seuran hakemista, vaan seksikuvia itsestämme. Kohteliaisuuksiin vastaillaan, muttei muuten jutella tai edes haluta tutustua muihin ihmisiin.

Mikä sen miehes tunnus muuten on? Voitais kirjautua tunnuksillamme ja kattoa mitä sieltä löytyy.

Miehellä on siellä nyt näkyvillä vaan 2 kuvaa, mutta sitten hänellä on ne klubit, joihin ei pääse. Niissä olevista kuvista en tiedä. En nyt taida ihan tähän suoraan laittaa hänen tunnusta, muuten vihaiset naiset on siellä kaikki heittämässä hänelle kommenttia ja sitten en saa ikinä tätä asiaa ratkottua. :) Voisitteko laittaa mulle s-postia, niin laitan teille sen tunnuksen, jos mies suostuisi teidät kirjaamaan sinne klubiinsa? twistlady@suomi24.fi

Mun mielestä ihan ok, jos tuollaista sivua käyttää kuvien katseluun ja vaikka laittaisi omiakin kuvia, kunhan ei salaa sitä parisuhteen toiselta osapuolelta... Seuranhakua en hyväksy.

pp, en ole vielä antanut. Jos voit laittaa viestiä tuohon s-postiosoitteeseen, niin laitan sulle meilillä miehen tunnuksen? Tosin miehen pitää sitten hyväksyä teidät sisään klubeihin, hänellä ei ole niissä näköjään kuin muutama jäsen.

Rukoilijasirkka. Mä olenkin suuttunut. Ja surullinen. Tämäntyyppisiä tilanteita kun on miehen kanssa ennenkin käyty läpi. Haluisin vaan tietää, onko hän niin lapsellinen, että hakee jännitystä siitä, että laittaa kuvia jonnekin multa salaa. Vai onko hänellä oikeasti salaista seksiseuraa, mikä voi jo olla vaarallistakin.

Tietkö mä miettisin tarkkaan miksi olen miehen kanssa. Sanoit että on ennenkin hakenut seuraa. Mitä odotat, sitä että mies konkreettisesti pettää? Ellei jo ole. Eihän miehesi mitään pelkkiä kuvia siellä katsele vaan hakee naisseuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja viaon:
Rukoilijasirkka. Mä olenkin suuttunut. Ja surullinen. Tämäntyyppisiä tilanteita kun on miehen kanssa ennenkin käyty läpi. Haluisin vaan tietää, onko hän niin lapsellinen, että hakee jännitystä siitä, että laittaa kuvia jonnekin multa salaa. Vai onko hänellä oikeasti salaista seksiseuraa, mikä voi jo olla vaarallistakin.

:hug: :(

Kuulostaa ihan kuin se ois joku pikkupentu, mitä sun pitäs vahtia vaarallisilta teiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja viaon:

Miksi et laita miestä ulos? Kuinka paljon sinun pitää kestää?

Uusimmat

Yhteistyössä