Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä juu;26456326:Poika ei varannut tarpeeksi lääkärin mielestä jaloille 8 kk tarkastuksessa ja määräsi fysioterapiaan. Mun mielestä turhaa hötkyilyä, kun muuten ihan ok ja jokainen lähtee ajallaan liikkeelle ja oppii jutut omaan tahtiin. Tietysti asia erikseen, jos on ihan selvästi jotain "vikaa" vauvassa, niin silloin fys ter ok.
mä ihmettelen oikeesti ihmisten rutinoita siitä et joutuu käymään puheterapiassa tai fysiolla tai toimintaterapiassa.
Mä saan näppyjä sanonnasta " jokainen omalla ajalla".. Joo jokainen ehkä omalla ajalla mutta mun mielestä on vain hyvä et tutkitaan ja sit voidaan todeta onko lisätutkimuksille tarvetta.
Just sen takia tarkastuksia ja fysioterapiaa on, kun kaikki EIVÄT opi ajallaan kävelemään. Mun poika oppi kävelemään vasta 4-vuotiaana, mutta tuskin olisi oppinut, jos ei olisi saanut fysioterapiaa. Liian moni ongelmatapaus löydetään turhauttavan myöhään. Mieluummin siis turhia hälytyksiä kuin liian myöhäisiä tapauksia. Fysioterapiastahan ei ole kenellekään mitään haittaa vaan päinvastoin. Meillä terapia alkoi onneksi jo pikkuvauvana.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä juu;26456667:Just siis se, kun kaikki kuitenkin oppii esim kävelemään...mutta ajallaan. Poika siis lähti meillä kävelemään 1 vuosi 6 kk...
mä ihmettelen oikeesti ihmisten rutinoita siitä et joutuu käymään puheterapiassa tai fysiolla tai toimintaterapiassa.
Mä saan näppyjä sanonnasta " jokainen omalla ajalla".. Joo jokainen ehkä omalla ajalla mutta mun mielestä on vain hyvä et tutkitaan ja sit voidaan todeta onko lisätutkimuksille tarvetta.
mutta jos olisikin huomattu jotain mikä olisi vaatinut useampia käyntejä tai huomattu esim. hypotoniaa mikä vaikuttaa myöhemminki, et olisi kokenut käyntiä turhaksi.