V vierailia Vieras 19.10.2009 #2 Itsellä ei ole vielä ollut tarvetta, mutta en jättäis tätäkiveä kääntämättä.
A ap Vieras 19.10.2009 #4 Alkuperäinen kirjoittaja leijona76: Kannatti. Click to expand... Oliko sinne vaikea mennä, tai oliko vaikea puhua? Mä olen mokannut meidän parisuhteessa - en fyysisesti pettänyt mutta soitellut ja viestitellyt toisen miehen kanssa. Lupasin miehelle että mennään puhumaan. Ja toivon todella, että siitä on apua..
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76: Kannatti. Click to expand... Oliko sinne vaikea mennä, tai oliko vaikea puhua? Mä olen mokannut meidän parisuhteessa - en fyysisesti pettänyt mutta soitellut ja viestitellyt toisen miehen kanssa. Lupasin miehelle että mennään puhumaan. Ja toivon todella, että siitä on apua..
M Mä kävin itse kun oli vaikeeta Vieras 20.10.2009 #5 Kyllä siitä oli apua, suosittelen lämpimästi! Helppo siellä on puhua, ne kyllä kyselee ja auttaa alkuun. Olisi voitu mennä sitten yhdessäkin mutta asiat selkenivät omien käyntieni perusteella. Muutama kerran kävin.
Kyllä siitä oli apua, suosittelen lämpimästi! Helppo siellä on puhua, ne kyllä kyselee ja auttaa alkuun. Olisi voitu mennä sitten yhdessäkin mutta asiat selkenivät omien käyntieni perusteella. Muutama kerran kävin.