Onko kukaan käynyt Bulgarian Kultahietikolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkailija

Vieras
Millanen paikka se on?Matkatoimistojen nettisivujen perusteella oiva paikka lapsiperheille mutta onko todellisuudessa?Hintataso?Millanen ranta?

Kokemuksia kuulisin mielelläni!
Matkalle lähdetään johonkin ja toi Bulgaria on yksi varteenotettava vaihtoehto meille jossa 2 pientä lasta...

En kultahietikolla, mutta Bulgariassa kyllä ja ei enään koskaan kiitos. Mut siis joo, löytyy rantaa ja halpaa on, tyypillinen paskainen turistirysä. Nuorten suosima, koska viina on halpaa.

En lähtisi lasten kanssa. Dokaavia teinejä ja tekno pauhaa läpi yön joka paikassa. Ei siellä muuta ole, kuin halpaa viinaa, ranta ja baareja, missä ei kuule edes omaa puhetta.

On ihan ok paikka, valitse hotelli niin, ettet ota teinihotellia. Hintataso ok. Rantaa piisaa, mutta seuraa oikeasti niitä varoituslippuja, pohjavirtauksia ON. Tykkäsin Sunny Beachista enemmän, mutta ihan ok kohde.

Kultahietikko visiitistä on jo niin kauan etten oikeen tarkkaan muista. Mutta muistaakseni sielläkin oli tosi korkeet katukivetykset. Mielestäni se oli soveliaampi perheille ja pariskunnille kun Sunny Beach. Jotenkin rauhallisemman olonen ainakin sillon vuosia sitten.

Sunny Beachillä oon ollu jokusen kerran (elokuussa taas). Koskaan ei yhdessäkään hotellissa kuitenkaan ole ollut vaivaa bilettävistä nuorista. Aina on saanu rauhassa nukkua. Eniten mä odotan tulevasta reissusta ruokaa :D Shopska-salaatti :heart:

Mukavaa reissua minne sitten päädyttekin :)

Vuosia sitten olin kaksin lapseni kanssa ja meillä oli kivaa. Perusturistipaikkahan se on, mutta lasten kanssa se on monesti hyvä. Palvelut pelaa jne. Siellä oli kiva vesipuisto, hyvä ranta jne. Rannasta nousee jyrkkä ylämäki, eli mitä kauempana rannasta hotelli on, sitä vaikeampi sieltä on rattaitten kanssa hotelliin palata, mutta pääsee kyllä. Ja toisaalta ei ole sitten rantakadun meteli lähellä :)

Hauskaa lomaa!

Yhteistyössä