onko kukaan käyttänyt uskottomuus epäilyissä etsivää?

  • Viestiketjun aloittaja fghj
  • Ensimmäinen viesti
ploploplo
halvemmalla pääset kun pestaat kaveris tai vakoilet itse. mun kummitäti kävi tsekkaan kerran kaverinsa pyynnöstä tällästä tapausta ja mies jäi kiinni. muistakaa kamera!
 
Lex
SUPO harvemmin antaa virka-apua yksityisille henkilöille ja oletan, että uskottomuus epäilyjen tutkintaan ei ainakaan miesvoimaa liikene. Siellä SUPOssahan niitä etsiviä on töissä.
No kyllähän toki yksityisiä etsivätoimistojakin vielä on olemassa. Osa toimii vartioimisliikeluvin, listan löytää turvallisuusalan valvontayksikön sivuilta.
Toki aika harva niistä tuolla puskissä pettäviä aviomiehiä kyttäilee =)
 
"vieras"
miksi käyttää etsivää?

jos luottamusta ei ole, kannattaa parisuhde lopettaa välittömästi!! nykyaikana ei eroon tarvita todistuksia/todistajia.

mitä muuten tekisit jos jäisi kiinni pettämisestä? tai jos ei pettämistä esiintyisikään??
 
Olen työni puolesta tehnyt toimeksiantoja etsiville, mutta yksityiselämässä ei ole tarvinnut - onneksi. Muistelen Ullanlinnassa nähneeni tällaisen toimiston ja sitten on vissiin Hämeenlinnan suunnalla joku Linnan vartijat ja etsivät tms.?
 
Lex
Olen työni puolesta tehnyt toimeksiantoja etsiville, mutta yksityiselämässä ei ole tarvinnut - onneksi. Muistelen Ullanlinnassa nähneeni tällaisen toimiston ja sitten on vissiin Hämeenlinnan suunnalla joku Linnan vartijat ja etsivät tms.?
No firman vanha nimi on vartiointiliike- ja etsivätoimisto Linnan Vartijat Oy, mutta ei siellä mitään Sherlokkeja ole =)
Yksin toiminimellä taitavat työskennellä useimmat "dekkarit", toki varmasti isommistakin firmoista saattaa sellaista palvelua saada.
 

Yhteistyössä