• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

onko kukaan käynyt psykiatrisella osastolla

Turkilmas
Mä en ole, mutta äiti on ja sai taas lähetteen, eli psykiatrisella osastolla menen jälleen pian vierailemaan äitiä katsomaan.

Niin ja vakava masennus äidillä.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Rima Riina:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä en ole, mutta äiti on ja sai taas lähetteen, eli psykiatrisella osastolla menen jälleen pian vierailemaan äitiä katsomaan.

Niin ja vakava masennus äidillä.
miltä on tuntunut "lapsen" näkökulmasta?
Eipä oikeastaan millekään. Tai siis aika kova lapsuus ja nuoruus ollut mulla, aika paljon saa nykyään sattua että hätkähtäisin tai muuta. Tiedän että sairaalahoito tekee äidille hyvää ja sitä tietysti äidille toivon.

Ja kivoja tyyppejä siellä ainakin viimeksi oli, mukava (ehkä vähän huono sananvalinta) kuunnella siellä toisten ihmisten kohtaloita ja elämäntarinoita.
 
Olen. Hesperiassa lepäilemässä. Ja olen ollut useamman kuukauden psykiatrisella kuntoutuksessa (päiväosasto). Mun diagnoosi oli määrittelemätön masennus ja myöhemmin muuttui toistuvaksi keskivaikeaksi masennukseksi. Tosin, nyt olen "parantunut", en oo syönyt lääkkeitä enkä käynyt terapiassa muutamaan vuoteen.
 
pp
Alkuperäinen kirjoittaja Rinzessa:
on myönnettävä, että rankka lapsuus (seliseli) ajoi mut itsetuhoiseen käyttäytymiseen, joten osastot on tullut tutuiksi. Nyt menee hyvin, paremmin, kun ikinä!!!!!
Minkä taudin takia olit hoidossa? Masennuksen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja malla:
...Enkä kyllä sanoisi sitä lepäilyksi.
No joo, mulle se oli aika hermolomaa. Mä olin nimittäin veitsen kimpussa saman tien ku jäin yksin kotiin, pillitin ja vedin viinaa. Osastolla sitä ei tullut tehtyä (sattuneesta syystä ) ja lääkkeiden avulla alkoi elämä hiukan helpottamaan. Eipähän tarvinnut olla himassa pelastamassa mutsin henkeä ja hoitamassa taloutta. Eli lepoa se oli mulle.
 

Yhteistyössä