-
Mitä siellä on? Ilmeisesti laskettelukeskus ja kylpylä? Onko siellä joku keskusta, missä on ravintoloita ym? Millainen paikka joulun aikaan? Voisitko suositella?
pääseekö sinne tunturin päällä sijaitsevaan ravintolaan myös autolla vai ainoastaan suksilla? Parina talvena ollaan oltu rukalla, mies ja isompi poika laskettelevat, minä ja kuopus emme. Viime talvena olisin halunnut sinne ravintolaan syömään, mutta mies väitti että sinne pääsee ainoastaan hissillä sukset jalassa. Kusettiko mua?Suosittelen! Ruka on yks hienoimmista ja monipuolisimmista laskettelukeskuksista mitä suomesta löytyy! Käyppä myös tunturin päällä siaitsevassa ravintolassa (siellä on myös majoitus mahdollisuus vissiin)! Aivan ihana tunnelma ja todella ihanat ruoat! Sinne pitää joka reissulla päästä! Ja ne maisemat jotka sieltä avautuu Kuusamo itsessään ei ole se nähtävyys koska kaikki mitä ihminen lomallaan tarvii ja kaipaa löytyy itse Rukalta. Ei sillä, kyllä kuusamossa kannattaa käydä tutustumassa koska välimatkaa ei niin kauheasti ole.