E
Emmii
Vieras
Koulu alkaa ensi syksynä, lapsella on selvästi useimpia kavereitaan pyöreämpi olemus. Ei voi sanoa lihavaksi, mutta semmoinen pullukka lapsi.. (ja en ole itse sillä tavalla vinksahtanut, että toteuttaisin jotain anoreksiaa lapsen kautta, pullea se on, ei voi kieltää kukaan)
Meillä syödään tavallista kotiruokaa. Tällä pikkuisella on aina nälkä.. Söisi välipalojakin koko ajan, mutten anna. En oikein tiedä miksi on niin pullea. Syö kyllä liian isoja annoksia varmaan ja liikaa hedelmiä. Iltapalaksi on ollut jukurttia ja muroja ja ne on toki sokerisia. Itse olen normaalipainoinen mutta painoindeksi on ylärajoilla. Mies ja muut lapset normaaleja/hoikkia.
Mitäköhän tässä nyt pitäisi tehdä vai pitäisikö mitään?
Meillä syödään tavallista kotiruokaa. Tällä pikkuisella on aina nälkä.. Söisi välipalojakin koko ajan, mutten anna. En oikein tiedä miksi on niin pullea. Syö kyllä liian isoja annoksia varmaan ja liikaa hedelmiä. Iltapalaksi on ollut jukurttia ja muroja ja ne on toki sokerisia. Itse olen normaalipainoinen mutta painoindeksi on ylärajoilla. Mies ja muut lapset normaaleja/hoikkia.
Mitäköhän tässä nyt pitäisi tehdä vai pitäisikö mitään?