Onko kukaan jouluaattona töissä?

nuoriäiti
aattona 12-21.10, joulupäivänä 7-11.45 plus 21-24 ja tapanina 0.00-7.15. Kyllä kahvipöydässä vaahdotaan nuorille perheenäideille miten tärkeetä on viettää lastenkanssa se vapaa-aika, mut sit kun aletaan jakamaan joulunajan työvuoroja....
 
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
joo mä olen ollut töissä 25 vuotta kaikki joulut, juhannukset, pääsiäiset yms. ja vielä on melkein 20 vuotta jäljellä tätä hommaa
No joo, sun työtä sentään ne sarvipäät arvostaa. Monenkohan muun vastaajan työtä joku arvostaa samallalailla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
En tänä vuonna.tapanina vasta töihin.uudenvuoden sen sijaan olen.Itse kyllä sanoin, että voin olla töissä.En välitä uuden vuoden juhlinnasta
Juuri näin minullakin; aatto ja joulpäivä vapaat, tapanina iltaan ja uusivuosi töitä.
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
joo mä olen ollut töissä 25 vuotta kaikki joulut, juhannukset, pääsiäiset yms. ja vielä on melkein 20 vuotta jäljellä tätä hommaa
No joo, sun työtä sentään ne sarvipäät arvostaa. Monenkohan muun vastaajan työtä joku arvostaa samallalailla?
Miten lehmien arvostus näkyy?

Vaikka lehmät arvostaisivatkin, kansa ja valtio ei arvosta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti:
aattona 12-21.10, joulupäivänä 7-11.45 plus 21-24 ja tapanina 0.00-7.15. Kyllä kahvipöydässä vaahdotaan nuorille perheenäideille miten tärkeetä on viettää lastenkanssa se vapaa-aika, mut sit kun aletaan jakamaan joulunajan työvuoroja....
Voi ei. :( Oletko aina ollut joulun töissä kun on ollut lapsia?
 
nuoriäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti:
aattona 12-21.10, joulupäivänä 7-11.45 plus 21-24 ja tapanina 0.00-7.15. Kyllä kahvipöydässä vaahdotaan nuorille perheenäideille miten tärkeetä on viettää lastenkanssa se vapaa-aika, mut sit kun aletaan jakamaan joulunajan työvuoroja....
Voi ei. :( Oletko aina ollut joulun töissä kun on ollut lapsia?
Sain vasta vakipaikan, tähän asti tehnyt sijaisuuksia, eli satunnaisesti tehnyt joulunvuoroja. Itsehän olen alani valinnut, mut ei se auta sanoo lapselle että äiti on nyt töissä kun viime vuonna olin aaton kotona... en syytä ketään mut harmittaa vaan niin kovasti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
joo mä olen ollut töissä 25 vuotta kaikki joulut, juhannukset, pääsiäiset yms. ja vielä on melkein 20 vuotta jäljellä tätä hommaa
Sitähän se on kun omaa niitä sarvipäitä.Työpaikkasi on omassa pihapiirissä.Arvokasta työtä mielestäni.
 

Yhteistyössä