Onko kukaan jättäytynyt työttömäksi sen takia...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 16:12 nyt harmaana kirjoitti:
Oon ajatellu osa-aikatöitä (ois aivan ihana päästä säännöllisesti muihin ympyröihin) mutta sitten koko perheen yhteinen aika vähenis suunnilleen onnettomaksi kun omat työvuorot joutuisi tietenkin ottamaan iltaisin kun mies on kotona. Elli ehkä potentiaalisin vaihtoehto tällähetkellä on tosiaan työttömäksi jättäytyminen.

Meillä juuri tämänkaltainen tilanne, eli teen keikkaa miehen vapaat. Nykyisellään teen myös öitä ja se ei ole keneltäkään pois. Pyrin tekemään keikkoina aamuvuoroja, joten jää sitä yhteistäkin aikaa vähän, ihan riittävästi nyt. Pienin on vuoden ikäinen ja reissuissapa ei paljoa käydä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 16:35 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 16:05 nyt harmaana kirjoitti:
Oonko ymmärtäny väärin että jos työ ei vastaa koulutusta nin pakko ei oo ottaa vastaan?

EI TIETENKÄÄN ole pakko ottaa vastaan. Siitä vaan tulee sitten karenssi. :laugh:

Siis tarkotin ettei ole pakko ottaa vastaan ja ei tule karenssia! Eihän nyt johonkin aivan muuhun koulutetun ihmisen tartte ottaa vastaan esim. siivoojan työtä :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 17:14 nyt harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 16:35 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 16:05 nyt harmaana kirjoitti:
Oonko ymmärtäny väärin että jos työ ei vastaa koulutusta nin pakko ei oo ottaa vastaan?

EI TIETENKÄÄN ole pakko ottaa vastaan. Siitä vaan tulee sitten karenssi. :laugh:

Siis tarkotin ettei ole pakko ottaa vastaan ja ei tule karenssia! Eihän nyt johonkin aivan muuhun koulutetun ihmisen tartte ottaa vastaan esim. siivoojan työtä :laugh:

No niin moneen otteeseen olen työttömänä ollut ettei todellakaan tarvi ottaa vastaan mitä työtä tahansa. Mulle on ainakin työkkärissä laitettu papereihini ne alat ja työt joihin koulutukseni soveltuu ja muita töitä ei ole tarjottukaan. Kyllähän sieltä heti oltais jotain siivoojan pestiä tarjottu, jos se olis mahdollista. Nyt olen töissä, mutta jonkin aikaa sitten oli sellainen tilanne etten olisi mennyt töihin.Onneks on sellanen koulutus ettei työkkäristä todellakaan osoiteta mulle töitä.

No en, ei se raha kuitenkaan niiin tärkeää ole, että eläisin koko ajan "JOS" pelossa...

Mun mielestä kaikki tuollainen rahan pummaaminen on epähyväksyttävää!

Kohta varmaan menette ilmoittautuun yh:ksi, siitäkin saa enemmän rahaa ja mieshän voi muuttaa kirjat vaikka vahemmilleen...

Jos ei oo varaa olla kotihoidontuella kotona, EI VARMAAN KANNATTAIS TEHDÄ NIITÄ LAPSIA...

Ihan niinku se pieni kotihoidontuki tulis jotenkin yllärinä....

Yhteistyössä