Onko kukaan jättänyt miestä syystä että

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen

Vieras
tekee pelkkiä poikia?

Minä jätin kolmannen pojan jälkeen ja valitsin seuraavan miehen sen tiedon perusteella että hänen lähisuvussaan on paljon tyttöjä. Kas kummaa, tyttö syntyikin heti kun yhteisen lapsen saimme! :)
 
Meil Porvoos ni jätin mun exän ku pysty laukoo vaa poikii.
No sit jätin toisen exän ku tää lauko vaan tyttöi!

Hei, KOLMAS mies ja tärppäs! Synty si hermaf. (eli hällä naisen + miehen elimet), ollaa miehen kaa yhes enkä viel haluu erota...
 
Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
mitä helvettiä? No etpä paljoo tainnu rakastaa

Rakastin kyllä mutten voinut elää epävarmuuden kanssa etten ehkä koskaan saisi tyttöä. Nykyinen mies toteutti viimeisen hartaan haaveeni ja rakastan tuota miestä erityisesti. :heart: Tyttölapsen naiselle antava mies on aina erityinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rokrok:
mitä helvettiä? No etpä paljoo tainnu rakastaa

Rakastin kyllä mutten voinut elää epävarmuuden kanssa etten ehkä koskaan saisi tyttöä. Nykyinen mies toteutti viimeisen hartaan haaveeni ja rakastan tuota miestä erityisesti. :heart: Tyttölapsen naiselle antava mies on aina erityinen.

:laugh:
 
:D
Meillä yksi poika ja nyt olen raskaana, oon joskus huvikseni miettinyt, että jos tämä toinenkin on poika, niin en varmaan tämän miehen kanssa tyttöä tule saamaan. Tytön kuitenkin tosissani haluaisin enemmän kuin muuta ja ei meidän suhde muutenkaan täydellinen ole. No luultavasti en lopulta tule kuitenkaan miestäni tuon asian takia jättämään, koska häntä rakastan, mutta tiedän jo nyt että tulee kaduttamaan se etten sitä tytärtäkään sitten ikinä saa. Eihän sitä tulevaisuudesta tietenkään ikinä tiedä ja kaikkea voi tapahtua, mutta mä ymmärrän kyllä sen kaipuun omasta tyttärestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja noname:
:D
Meillä yksi poika ja nyt olen raskaana, oon joskus huvikseni miettinyt, että jos tämä toinenkin on poika, niin en varmaan tämän miehen kanssa tyttöä tule saamaan. Tytön kuitenkin tosissani haluaisin enemmän kuin muuta ja ei meidän suhde muutenkaan täydellinen ole. No luultavasti en lopulta tule kuitenkaan miestäni tuon asian takia jättämään, koska häntä rakastan, mutta tiedän jo nyt että tulee kaduttamaan se etten sitä tytärtäkään sitten ikinä saa. Eihän sitä tulevaisuudesta tietenkään ikinä tiedä ja kaikkea voi tapahtua, mutta mä ymmärrän kyllä sen kaipuun omasta tyttärestä.

Miksi et saisi? On mullakin kaksi vanhempaa veljeä. Äitini kovasti tyttöä aikoinaan toivoi ja sitten saivat minut.:D Tosin äitini on kertonut että minua odottaessaan yksi perhetuttu oli kysynyt äidiltäni, että kumpi on tulossa, äitini oli nauranut että "Eihän yhdestä isästä lähde kuin yhtä merkkiä";)
 
no tuo on minusta tosi typerä syy jättää. :o
saattaisin sillo jättää jos suhde olis muutenkin huono, mutta jos ois tuo vaan ainoana syynä jättää, niin en todellakaa jättäs :D
tosi lapsellista, itsekästä ja typerää
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja noname:
:D
Meillä yksi poika ja nyt olen raskaana, oon joskus huvikseni miettinyt, että jos tämä toinenkin on poika, niin en varmaan tämän miehen kanssa tyttöä tule saamaan. Tytön kuitenkin tosissani haluaisin enemmän kuin muuta ja ei meidän suhde muutenkaan täydellinen ole. No luultavasti en lopulta tule kuitenkaan miestäni tuon asian takia jättämään, koska häntä rakastan, mutta tiedän jo nyt että tulee kaduttamaan se etten sitä tytärtäkään sitten ikinä saa. Eihän sitä tulevaisuudesta tietenkään ikinä tiedä ja kaikkea voi tapahtua, mutta mä ymmärrän kyllä sen kaipuun omasta tyttärestä.

Miksi et saisi? On mullakin kaksi vanhempaa veljeä. Äitini kovasti tyttöä aikoinaan toivoi ja sitten saivat minut.:D Tosin äitini on kertonut että minua odottaessaan yksi perhetuttu oli kysynyt äidiltäni, että kumpi on tulossa, äitini oli nauranut että "Eihän yhdestä isästä lähde kuin yhtä merkkiä";)

Miehen suvussa ei ole syntynyt tyttöä moneen sukupolveen ja alan epäilemään ettei sitä meillekään ikinä suoda. Siis tottakai se mahdollista on, että tyttökin voidaan saada.
Kolme lasta kuitenkin varmaan se maksimi mitä haluan, niin ei tuossa kauhean montaa yritystä ole enää jäljellä.
 

Yhteistyössä