O
onnellinen
Vieras
tekee pelkkiä poikia?
Minä jätin kolmannen pojan jälkeen ja valitsin seuraavan miehen sen tiedon perusteella että hänen lähisuvussaan on paljon tyttöjä. Kas kummaa, tyttö syntyikin heti kun yhteisen lapsen saimme!
Minä jätin kolmannen pojan jälkeen ja valitsin seuraavan miehen sen tiedon perusteella että hänen lähisuvussaan on paljon tyttöjä. Kas kummaa, tyttö syntyikin heti kun yhteisen lapsen saimme!