T
Taare
Vieras
maanantaina pitäisi mennä tälläiseen toimistoon hakemaan saataviaan ku tuo ex ei tajua maksaa ja ei enää jaksa muistuttaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:maanantaina pitäisi mennä tälläiseen toimistoon hakemaan saataviaan ku tuo ex ei tajua maksaa ja ei enää jaksa muistuttaa
mitenkäs on sen suhteen että kun meillä on nyt tosi pieni elatusmaksu, mä halusin sen niin, niin ku se nainen puhu että kaupunki maksaa kuitenkin sen erotuksen?Alkuperäinen kirjoittaja enga:No mulle tulee elatusapu toimistolta tai siis kaupungilta suoraan elatus maksut pojasta
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:mitenkäs on sen suhteen että kun meillä on nyt tosi pieni elatusmaksu, mä halusin sen niin, niin ku se nainen puhu että kaupunki maksaa kuitenkin sen erotuksen?Alkuperäinen kirjoittaja enga:No mulle tulee elatusapu toimistolta tai siis kaupungilta suoraan elatus maksut pojasta
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Meillä oli niin, että lasten isi maksoi molemmista 114?/kk, ja kaupunki sen lopun eli se 129?/kk/lapsi.. Lasten isi sitten jätti maksamatta ja sain kaupungilta haettua elarit ja nyt taas kaupunki maksaa koko summan ja perii millä perii lasten isältä saatavansa.. Vastaskohan kysymykseen millään tavalla, tuskin.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Meillä oli niin, että lasten isi maksoi molemmista 114?/kk, ja kaupunki sen lopun eli se 129?/kk/lapsi.. Lasten isi sitten jätti maksamatta ja sain kaupungilta haettua elarit ja nyt taas kaupunki maksaa koko summan ja perii millä perii lasten isältä saatavansa.. Vastaskohan kysymykseen millään tavalla, tuskin.. :ashamed:
eli meidänkin tapauksessa kaupunki sitten varmaan maksaa sen pienimmän normin mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Meillä oli niin, että lasten isi maksoi molemmista 114?/kk, ja kaupunki sen lopun eli se 129?/kk/lapsi.. Lasten isi sitten jätti maksamatta ja sain kaupungilta haettua elarit ja nyt taas kaupunki maksaa koko summan ja perii millä perii lasten isältä saatavansa.. Vastaskohan kysymykseen millään tavalla, tuskin.. :ashamed:
eli meidänkin tapauksessa kaupunki sitten varmaan maksaa sen pienimmän normin mukaan
Kyllä, niin se ainakin lain mukaan menee tai jonkin säädöksen.
![]()