onko kukaan hakenut elareita elatusturvatoimiston kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
maanantaina pitäisi mennä tälläiseen toimistoon hakemaan saataviaan ku tuo ex ei tajua maksaa ja ei enää jaksa muistuttaa

No mulle tulee elatusapu toimistolta tai siis kaupungilta suoraan elatus maksut pojasta

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
No mulle tulee elatusapu toimistolta tai siis kaupungilta suoraan elatus maksut pojasta
mitenkäs on sen suhteen että kun meillä on nyt tosi pieni elatusmaksu, mä halusin sen niin, niin ku se nainen puhu että kaupunki maksaa kuitenkin sen erotuksen?

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
mitenkäs on sen suhteen että kun meillä on nyt tosi pieni elatusmaksu, mä halusin sen niin, niin ku se nainen puhu että kaupunki maksaa kuitenkin sen erotuksen?

No mä saan sen 129e/kk ja pojan isä ei just nyt maksa mitään..kun on "määräaikaisesti" työtön...

Meillä oli niin, että lasten isi maksoi molemmista 114?/kk, ja kaupunki sen lopun eli se 129?/kk/lapsi.. Lasten isi sitten jätti maksamatta ja sain kaupungilta haettua elarit ja nyt taas kaupunki maksaa koko summan ja perii millä perii lasten isältä saatavansa.. Vastaskohan kysymykseen millään tavalla, tuskin.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Meillä oli niin, että lasten isi maksoi molemmista 114?/kk, ja kaupunki sen lopun eli se 129?/kk/lapsi.. Lasten isi sitten jätti maksamatta ja sain kaupungilta haettua elarit ja nyt taas kaupunki maksaa koko summan ja perii millä perii lasten isältä saatavansa.. Vastaskohan kysymykseen millään tavalla, tuskin.. :ashamed:

eli meidänkin tapauksessa kaupunki sitten varmaan maksaa sen pienimmän normin mukaan

eli meidänkin tapauksessa kaupunki sitten varmaan maksaa sen pienimmän normin mukaan

Kyllä, niin se ainakin lain mukaan menee tai jonkin säädöksen.

:)

Kyllä, niin se ainakin lain mukaan menee tai jonkin säädöksen.

:)

kiva juttu. koitin olla äijälle mukava ja vedin elarit pieneksi, mutta eipä tuo edes niitä maksa. kärsiköön nyt nahoissaan sitten :kieh:

Sellainen tuli mieleen että onko lasten isä töissä vai työtön? Täällä Helsingissä ei kaupungilta saa mitään jos isä on työssä vaan pitää hakea ulosoton kautta. Ja sekin onnistuu vasta sitten kun on 1kk rästissä :/

Uusimmat

Yhteistyössä