Onko kukaan ajatellut BB:stä näin.--

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bb

Vieras
Viime kauden jälkeen mä keksin tällaisen teorian..
Eli joukko ihmisiä valitaan ohjelmaan ja taloon. heille annetaan jatkuvasti eri tehtäviä ja pk-huoneesta ohjataan toimintaa ja rooleja jne. Ne jotka menestyy tuotannon mielestä hyvin saavat jatkaa jos töppää ulos jne. Siis, että asukkaat varsin hyvin tietävät, että hommaa käsikirjoitetaan koko ajan ja kuuntelemalla ohjeita ja noudattamalla voi päästä voittajaksi..

Ja joo, ne jotka uskoo, että talon touhuja ei ohjailla EI tarvitse vastata.. : )

No tostahan oli nostettu se joku nettikanne siitä, et miten Markon lähes 10% johtoasema meni yhden mainoskatkon aikana. Et niinku olis valmiiks päätetty että Marko lähtis.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200809168276695_bb.shtml

en seuraa tätä nykyistä bb:tä koska mulla ei ole enää telkkaria, mutta täältä luen mitä taloon kuuluu.. Olen samaa mieltä, homma on vimosen päälle ohjailtua ja suunniteltua.

Alkuperäinen kirjoittaja MuumiMuki:
Pelkkää rahastusta.kunhan vain ihmiset tajuais sen kuinka paljon ne laittaa rahaa BB juttuun ne maksaa moneen kertaan sen palkinto summan mitä noi tuolta hakee.

No en mä ainakaan ole laittanut siihen enempää, kuin sen mitä sähkö maksaa.... Ja se sama sähkö olis mennyt jotain toistakin ohjelmaa katsoessa.

Yhteistyössä