onko kukaa saanu lotos esim yli 5tuhatta euroa ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh?

Vieras
käyny tarkastamas sen vaik kioskilla niin ilmoittaako se kone sen summan vai saako sitä edes niin tarkistettuua? Kysyn vain ku 3 lapusta 2 oli ei voittoa ja kolmatta ei saanu tarkistettua.

Varmaa tietoa mulla ei ole,mutta kai sen nyt saa tarkistettua kun eihän sitä voi ennen tarkistusta tietää onko siinä voittoa.. Eli vaikka ei sais kioskilta nostettua voittoa niin kai se kone ilmottaa jotain tyyliin "suuri voitto" tms..

kun ei jaksa. Mukava ajatella jos olis rikastunu... Se veikkaus kone moitti sen verran et "ongelmia? Ota yhteys veikkaukseen". Tai niin se kassatäti sano et se kone herjaa... Mut en tiedä, aina oon koneella kioskilla tarkistanu eikä näin oo käyny.

[QUOTE="alkup";25363065]kun ei jaksa. Mukava ajatella jos olis rikastunu... Se veikkaus kone moitti sen verran et "ongelmia? Ota yhteys veikkaukseen". Tai niin se kassatäti sano et se kone herjaa... Mut en tiedä, aina oon koneella kioskilla tarkistanu eikä näin oo käyny.[/QUOTE]

Mulla ärsyttää niin pirusti kaikki mammat ja paapat jotka käyvät kioskilla tarkistuttamassa voitot. On jo typeryyden huippu lähteä kioskille tarkistuttaan, kun voi katsoa ne lottoarvonnat, tekstitv:ssa on voittonumerot, netissä on ja seuraavan päivän sanomalehdessa. Sitten lähdetään kioskille tarkastuttaan ne kupongit.

[QUOTE="vieras";25363135]Mulla ärsyttää niin pirusti kaikki mammat ja paapat jotka käyvät kioskilla tarkistuttamassa voitot. On jo typeryyden huippu lähteä kioskille tarkistuttaan, kun voi katsoa ne lottoarvonnat, tekstitv:ssa on voittonumerot, netissä on ja seuraavan päivän sanomalehdessa. Sitten lähdetään kioskille tarkastuttaan ne kupongit.[/QUOTE]

Samalla reissulla voi uusia lapun.

Yhteistyössä