"jokuvaan"
Ei olla tarvittu. Voisin harkita pyyhkeiden ja lakanoiden kuivaamiseen, mutta muuten on turha. Vaatteet kuluu ja venyy ikävästi rumpukuivauksesta.
Miksi ihmeessä sä noin päättelit? Kyllä mä huomioin sekä siirron, että sähköenergianTaisit huomioida vain sähköenergian maksun, siihen päälle sitten melkein sama mokona siirtomaksua!
No tuota telinettä on ainakin helpompi siirrellä vaikka se jonkin oven tms. edessä oliskin välilläAlkuperäinen kirjoittaja Meillä;27465462:Meille tuli kesällä rumpu ja mä en enää suostuis olemaan ilman. Kyllähän sitä pärjää toki, jos on pakko, mut on tuo mukavempi mitä olin edes ajatellut. Mut miten teille mahtuu teilineitä parikin, mut ei kuivausrumpua?
Ja riippuu talonrakenteista kuinka rankkaa on kosteusrasitus rakenteille. Esim. Rintamamiestalot.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27465730:Jos ihan tarkoiksi ruvetaan, niin ei se pyykki niillä telineilläkään asunnon sisällä ihan ilmaiseksi kuiva (paitsi lämmityskauden ulkopuolella). Niistä vapautuva kosteus kun viilentää ilmaa ympärillään, joten hiukan enemmän joutuu lämmittämään kämppää. On itse asiassa niin, että lämpöpumpulla varustetun kuivausrummun käyttö tulee halvemmaksi kuin telineillä kuivaaminen. (Jos nimittäin uhohdetaan sellainen sivuseikka, kuin koneen hankintahinta... )
Joo nukkasihtiä tyhjentäessä käy kyllä usein mielessä, että jos ei kuivuria olis, niin se kaikki ryönä leijuis huoneilmassa..Alkuperäinen kirjoittaja kuivausrumpu myös meillä;27465440:musta ihmiset pelkää sitä että kuivurista tulee pölyä. Vaikka kaikki pöly jää sihteihin jotka puhdistetaan kuivauksen jälkeen. Telinekuivatuksessa tulee mielestäni lattioille älyttömät määrät pölyä vaatteista.
Sama pätee alusvaatteisiin, joissa on se neljänkympin lappu. Minä paiskaan kaikki alusvaatteet (joitain vaimon rintsikoita lukuunottamatta) pesulappuja katselematta kuuteenkymppiin ja jos eivät kestä (tähän saakka ovat kestäneet), niin joutavatkin roskiin. Se ihmisestä niihin alusvaatteisiin jäävä rasva yms. kun ei kertakaikkiaan lähde neljässäkympissä (lähde: TM testi), vaikka pesuaineiden valmistajat mitä sirkuttavat.Varsinkin lasten vaatteissa, jos ei kestä vähintään 40asteen pesua ja rumpukuivausta ni saakin mennä pilalle.
Nimenomaan. Tätä piti itsenikin kirjoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27465730:Jos ihan tarkoiksi ruvetaan, niin ei se pyykki niillä telineilläkään asunnon sisällä ihan ilmaiseksi kuiva (paitsi lämmityskauden ulkopuolella). Niistä vapautuva kosteus kun viilentää ilmaa ympärillään, joten hiukan enemmän joutuu lämmittämään kämppää. On itse asiassa niin, että lämpöpumpulla varustetun kuivausrummun käyttö tulee halvemmaksi kuin telineillä kuivaaminen. (Jos nimittäin uhohdetaan sellainen sivuseikka, kuin koneen hankintahinta... )