onko kotitesti.fi:n testeissä viivanpaikkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuukkoSuulle

Aktiivinen jäsen
20.11.2007
18 466
2
36
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen enkä viitsinyt toisen aloitusta kahmaista ni kysyn nyt noin kun kiinnostaa.. eli etenkin ovistesteissä.. kun sain siis haalean haamun testiin ja kp31 ja ovis mielestäni on ollut jo pari vkoa sitten. Eli tuleeko plussa muutoin vain vai onko se vain viivanpaikka?

no ku mullaki just on haamun haamu eli erotan kyllä viivan siinä mutta kun en ossaa sanoa et olisko se raskaudesta johtuvaa vai sit testi rikki tai hormonia muuten vain et näyttää edes haamun.. :p mullaki raskausoireita mut tuo on niin haamunhaamu et tuskin mä sit raskaana olen ja r-testit näyttää negaa. Ainakin eilen siis.

Hormonit nousee kun menkat alkaa joten siksi ovistesti näyttää haamua ennen menkkoja ja JOS se on tumma siis todella selvä plussa ovistestissä niin parin päivän päästä näkyy r-testissäkin plussa.

Ovistesteissä ei ole viivanpaikkoja, ainoastaan negoja tai selviä plussia!

Tsemppiä molemmille!

Luru Lude Lukemalla, kysymällä ja käyttämällä niitä ;)
Niin ja mä uskon 100% että jos olet saanut todella vahvan ovisplussan niin saat myös raskaustestiin plussan!! =) :hug:

Viime kuussa sain itse näin vahvan ovisplussan tikkuun, mutta kiinnittyminen epäonnistui vaikka ehdinkin saamaan raskaustestiin haamuplussan, vuoto alkoi seuraavana päivänä :'( Niin ja haamuplussan sain testiajan sisään ja 11päivää oviksesta. Mutta se siitä.

Tässä siis vahva ovisplussa viime kierrosta --->> http://www.aijaa.com/v.php?i=1369611.jpg

Toivotan jo varovaisesti onnea! :saint:

mut siis meinaaks se mun haamujen haamu sit sitä et ois tulos menkat koska kummiskaan se ei mikkään kunnon viiva ollu, iha vaa haamujen haamu.. Ku eikös jos ois raskaana ni se ois ollu tosi lihava..

haavekuva kyllä näin asia on. toki toivon silti plussaa sinulle! :whistle:

Niin tai oikeastaan riippuu sun päivistä? jos sulla olis viikko vielä menkkoihin niin sitten en luottais ovistestiin, koska se vahvistuu pikkuhiljaa jos on raskaana. Ne hormonit ne hormonit :)

haavekuva Tiedätkö onko sulla ollut ovis? jos et tiedä niin se voi enteillä vaikka tulevaa ovista / ollutta ovista. Onko sulla pco:ta todettu?
Pco:laisilla ovistestit näyttää aina haamua.. :/

juu voihan mul olla vaiks mitä ku en oo mittää tarkistanu.. mut ovis kipuja tuntu tos 10 pvän paikkeil ja sen jälkeen nous lämmöt..eikös lämmöt nouse vain jos ovuloi? ja lämmöt siis ollu ylhääl ties kui kauan.. varmaa pari vkoo.. eli ainaski tosta 10. pvä tuntumasta lähtien.

haavekuva Kyllä, lämmöt nousee jos ovulaatio on tapahtunut ja lämmöt pysyy siellä ylhäällä vielä rv6 vai oliko rv7 asti :)
Ootko tehnyt raskaustestiä? Jos et, tee ihmeessä! :)

Ja mulla viimeksi tippui lämmöt takas normaaliin 12h päästä kun vuoto alkoi. Kun toiset kertoo että niillä tippuu lämmöt päivää kahta ennen kuin täti tulee. Kaikki on niin yksilöllistä.

nii.. mut kun jos se ei sit ollukaan ovis? tosin iha alkumetreist asti en lämpöjä mittaillu.. mut mun peruslämpö on n.36.5 ollu aina ja ny se on heilunu koko ajan 37 paikkeil toi lämpö.. tiedä sit.. ku en tosiaankaa oo varma onko ovis ollu mut siihe aikoihin noi lämmöt nous ja välissä ollu raskausoireitakin mut sit ny ne on taas lieventyny et ei oo enää muuta ko kn kova ja iha takana ylhääl sekä valkovuotoa.. ja ovistestinhä kai pitäs sit näyttää plussaa jos ois raskaana.. siis olla vahva se viiva.. mut ku ei.. toki yksilöllistä on nuo hormoninousut jne mut jotenki ei jaksa uskoa et oisin raskautunu.. 26.11 oli viimeks menkat.. tai sillo alko viimeks.. eli viime kierrossa mulla oli pillerit noin vkon verra käytös mut jätin ne pois ja menkat tuli vkon päästä siitä ku jätin pillerit

minttulii86: samanlaisia nuo mun ovistestit ovat olleet- yhtä vahvoja kuin kontrolliviiva :) Nyt jo kolmena päivänä peräkkäin sama tulos ovistesteillä, mutta r-testiin vain haalean hailakka haamun haamu :(
Nyt jo kp 37/32...Mutta voihan kiertokin heittelehtiä, kerran oli 35vrk:n kierto..

Luru Lude odottavan aika on pitkä.. ja odotus vasta alkaa kun tietää olevansa raskaana! Mutta edelleen olen sun r-testi plussan kannalla! Käy terkkarissa antaa näyte. Jos pissanäyte ei anna kuin negaa niin pyydä vielä veritesti! =)
-minttulii

haa! Ny Luru kaappas mun alotuksen! Soo soo! :D :D ei vainee... ärsyä tää ko ei kehtoo r-testil enää testata ko se kn on auki ja ovis testiin tulee haamun haamu ni oottelee menkkoja mut ko niitkää meinaa tulla eikä mitää menkkakipuja oo :p ääää :o

Yhteistyössä