Minulla tulee hartialeveydestä rajoitetta sille mikä on pienin päällä suurin piirtein siedettävältä näyttävä vaate. 34-kokoinen muotoonleikattu paita saattaa kyllä mahtua napit kiinni etuosasta, mutta olla typerän näköinen, jos hihat alkavat väärästä kohtaa.Riippuuhan tämä pituudestakin, mutta kyllä 38 kokoinen nainen on jonkin verran pyöreä, mutta ei vielä varsinainen läski kuitenkaan.
Hassu juttu muuten. Mua ei tippaakaan nolota rannalla bikineissä, mutta shortseja en kehtaa pitää. Häpeän tikkujalkojani. Ehkä bikineissä sitä on vaan niin tottunut joka kesä olemaan, shortseja en ole käyttänyt 15 vuoteen.Se riippuu niin kovasti vartalotyypistä ja pituudesta ja kaikesta. Itse olen laihduttanut vuoden aikana n. 10kg, nyt olen n. 155cm / 60kg. Vieläkin on ylimääräistä. Ja en ole kiinteä. 38 koko kuitenkin mahtuu päälle, myös 36 jossain vaatteissa, se on aivan ihanaa. Vielä kun kehtais näillä kesähelteillä pitää shortseja.. Tai mennä uimaan, ostin bikinit, moneen vuoteen en ole ollut uimassa kun en ole kehdannut.