Onko koko perheellä tilit samassa pankissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tarkotus avata lapselle tili ja musta olis järkevää että tili ois samassa pankissa kuin meilläkin, ekalla lapsella kun taas on toisessa pankissa ja nyt anoppi olki sitä mieltä että vauvalle avattas tili samaan pankkiin missä hän on töissä. Musta siinä ei oikein ole mitään itua että kaikilla olis eri pankki!?

Meillä kyllä aviopuolisot saavat ihan itse kilpailuttaa pankkinsa. Meillä on eri pankeissa tilit. Se on yksi ja hailee missä lapsen tili on, kunhan hommat voi hoitaa verkkopankissa ja konttorissa ei tarvitse koskaan vierailla.

Joo ei siitä nyt kai mitään haittaa oo mut aattelin et kätevää olis jos ois samassa missä meilläkin, vois nettipankin kautta käsittäkseni hoitaa sit lapsenkin talletukset jne.

On kätevää, jos ovat samassa pankissa. Meillä isot koululaiset ostavat koulukirjoja tai muuta ja soittavat, että siirrä rahaa mun tilille. Ja vips, nettipankissa siirto onnistuu silmanräpäyksessä.

Meillä on kaikki samassa. Musta se on kätevää, kun sitten samasta verkkopankista näkee kaiken. Siis mä näen omani, lasten tilit ja miehen kanssa yhteisen tilin. Miehen tiliä en nää, eikä se mun mutta noi muut näkee.

Meillä on pääasiassa tilit ja lainat OP:ssa, miehellä on yksi vanha tili Nordeassa eikä siitä aio luopua - toimii vararahastona JOS joskus käy samanlainen selkkaus kun Sampolla oli... Minulla on lisäksi S-pankissa tili, vararahastona.

Yhteistyössä