Onko kokemuksia??

  • Viestiketjun aloittaja Kuka
  • Ensimmäinen viesti
Kuka
Hei! Mulla km noin vuosi sitten jonka seurauksena kaavinta ja paha kohtutulehdus. Sen jälkeen menkat ollu epäsäännölliset (kierto 30-40pvä)
Ovulaatiotesteillä ei ole löytynyt ovulaatiota, eli onko ovista ollenkaan? Ehkäisyä ei olla käytetty moneen vuoteen. Voiko tällä tulehduksella olla jotain vaikutusta raskaaksi tulemisen kanssa? Takana kuitenkin yksi onnellisesti päättynyt raskaus, josta syntyi terve tyttö (nyt jo 5v.) Osaako kokaan neuvoa?
 
Iines-täti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 14:00 Kuka kirjoitti:
Hei! Mulla km noin vuosi sitten jonka seurauksena kaavinta ja paha kohtutulehdus. Sen jälkeen menkat ollu epäsäännölliset (kierto 30-40pvä)
Ovulaatiotesteillä ei ole löytynyt ovulaatiota, eli onko ovista ollenkaan? Ehkäisyä ei olla käytetty moneen vuoteen. Voiko tällä tulehduksella olla jotain vaikutusta raskaaksi tulemisen kanssa? Takana kuitenkin yksi onnellisesti päättynyt raskaus, josta syntyi terve tyttö (nyt jo 5v.) Osaako kokaan neuvoa?
Hei! Sait aikanasi varmaan lääkkeet kohtutulehdukseen.Kävitkö missään tarkastuksessa tutkittamassa, onko tulehdus parantunut? Lääkärisi kenties voisi määrätä sinulle jonkin lääkkeen tasoittamaan kiertoa. Saattaa olla, ettet ovuloi ollenkaan. Onhan sinulla jo yksi lapsi, joten toivoa on. Onnea yrityksellesi :)
 
Kuka
Jep, olin sairaalassa kolmisen päivää suonensisäisessä lääkityksessä jota jatkettiin kotona vielä viikon verran suun kautta. jälkitarkastuksessa kaikki ok, mutta raskautta ei vaan kuulu.
 

Yhteistyössä