Onko kokemuksia tästä Hobby Hallin ryijymatosta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kysyjä"

Vieras
Osta Hobby Hallista: Koodi Alassio -ryijymatto, harmaa

Elikäs onko kokemuksia tuosta, tai yleensä saman tyyppisistä matoista?
Kauan olen nukka/ryijy(en tiedä mikä ero) matosta haaveillut ja nyt olisi kohtuu edullisesti.
Olen jonkin verran "siivousfriikki", eli minua esim. häiritsee normi olohuoneen matolla kun kaikki pikku roskat näkyy tummalla maton pinnalla. Ainakin kuvitelma on että tuosta "karvan" seasta ne ei erottuisi niin hyvin.... :D

meillä on tuo beigen värinen suurin koko. ihan tyytyväinen oon ollut tohon mattoon, aluksi siitä lähti niitä nukkajuttuja irti mut ei nyt oo enää lähteny. Toi maton pohaj on myös vähän huono, irrottaa sellasta "purua" ja hivenen kovahkokin, laminaatti säälittää alla... Mutta nätin on näköinen ja ihanan tuntuinen jalan alla.:)

meillä on tuo beigen värinen suurin koko. ihan tyytyväinen oon ollut tohon mattoon, aluksi siitä lähti niitä nukkajuttuja irti mut ei nyt oo enää lähteny. Toi maton pohaj on myös vähän huono, irrottaa sellasta "purua" ja hivenen kovahkokin, laminaatti säälittää alla... Mutta nätin on näköinen ja ihanan tuntuinen jalan alla.:)

Miten muuten pysyy paikoillaan? Ei kuitenkaan vissiin ihan kevyt ole...?

Hmm, tuo "puru" vähän mietityttää.... Toki jos ne pysyy siellä maton alla, ei ole ongelmaa, mutta tuleeko ne sieltä maton alta muualle?

Miten sä sait nuo nukkajutut loppumaan?

[QUOTE="kysyjä";22137647]Onkos ylipäätään kokemuksia ryijymatoista?
Tai mitä eroja puolesta ja vastaan on ryijy- ja nukkamatolla jos jollakin sattuu olemaan molempia?[/QUOTE]

En tiedä eroa noilla matoilla mut meillä on sanottu tuota ryijymatoks ja se on jostain matto liikkeestä ostettu, olluu siis ihan huippu vaikka sen sisään mahtuu melkonen määrä tavaraa jemmaan. Ihanan pehmeä ja pysyny siistinä. Nyt ostin sitten tuommosen halpis version ja voi luoja et siitä lähtee tuommosta nukkaa, siis sitä on meillä joka kohta täynnä. Muuten matto on ollu kiva mut jännään mitä se tykkää kohdan tulee eka pesu eteen.

Yhteistyössä