H
hankalaa
Vieras
Tilanne tällä hetkellä se, että olen kotona lasten kanssa. Mies menee aamulla töihin 5-6 ja tulee kotiin 13.30-15. Meillä tietysti lasten rytmi päivällä, aamulla klo 6 ylös, aamupala. Nuorin nukkuu aamu-unet, jonka jälkeen pihalle. Klo 12 ruoka ja klo 13 päikkärit. Mies kun tulee töistä haluaisi että on ruoka, jonka ymmärrän kyllä kun ei käy töissä syömässä ruokaa. Sitten taas unien jälkeen välipalaa lapsille ja ruoan laittoon, jotta päivällinen olis ajoissa. Mies menee päikkäreille ja minulla taas iltapäivä yksin lasten kanssa... Mies herää kiukkuisena jos ei saa tarpeeksi nukuttua. Ja sitten minulla alkuilta taas yksin touhuamista lasten kanssa. Mies auttaa iltatoimet kyllä lasten kanssa. Valvoo sitten puoleen yöhön, kun haluaa omaa aikaa.
Saisi muutettua työaikoja niin, että menis vasta klo 6-7 töihin ja tulis sitten ruoan aikaan kotiin. Tällöin ei ehkä olis niin väsynyt, ja jaksais olla meidän kanssa alkuillan ja illan. Mutta hän ei haluaisi mennä myöhemmin, koska hänestä on kiva tulla kotiin aikaseen. Tämä ei vaan palvele perhe-elämää tällä hetkellä kun haluaa kuitenkin hetken rauhan töiden jälkeen ja sitten vielä päiväunet päälle.
Kuulostaa varmaan erittäin sekavalta, mutta jos asiallisia kommentteja saisi?
Saisi muutettua työaikoja niin, että menis vasta klo 6-7 töihin ja tulis sitten ruoan aikaan kotiin. Tällöin ei ehkä olis niin väsynyt, ja jaksais olla meidän kanssa alkuillan ja illan. Mutta hän ei haluaisi mennä myöhemmin, koska hänestä on kiva tulla kotiin aikaseen. Tämä ei vaan palvele perhe-elämää tällä hetkellä kun haluaa kuitenkin hetken rauhan töiden jälkeen ja sitten vielä päiväunet päälle.
Kuulostaa varmaan erittäin sekavalta, mutta jos asiallisia kommentteja saisi?