Onko kohtalotovereita (joulusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bleecker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bleecker

Jäsen
20.01.2007
925
0
16
Onkos täällä mun lisäkseni ketään, joka ei olisi vielä laittanut laisinkaan joulua tai ajatellut edes sitä? Ei sitten napaa yhtään, en tiedä mikä on. Voisikohan se olla tuo pimeys, kun lunta vain ei näy. Kai mä sitten tunnetusti viimeisellä viikolla juoksen joululahjoja sun muita...

Mutta en siis ole vaihtanut verhoja, en laittanut kynttelikköä, en ajatellut vielä joululahjoja saatikka ostellut niitä... Mistähän saisi inspiraation?

Mihis sä olet muuttanut, kyllä täällä ainakin pakkasta on ja lunta.
Lauantaiksi laitat jouluvaloja, tai mää en ala!! |O ;)

Niin ja sama homma, en oo tehny mitään joulun eteen. Ehtiihän sitä.

itse pidän tooodella paljon joulusta, mutta en ole vielä ostanut mitään, tai leiponut enkä koristellut. tykkään touhuta pikku hiljaa joulua kohden ja lahjat ostan veronpalautuksilla. eka adventtina alkaa koristelu =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mihis sä olet muuttanut, kyllä täällä ainakin pakkasta on ja lunta.
Lauantaiksi laitat jouluvaloja, tai mää en ala!! |O ;)

Niin ja sama homma, en oo tehny mitään joulun eteen. Ehtiihän sitä.

Mä oon sitten varmaan muuttanu päiväntasaajalle, mutta ei näy lunta ei, vaikka millä suurennuslasilla katsois!

Mun pitäis ekaksi hakea ne jouluvalot tuolta ylhäältä kanahäkeistä ja sitten vaihtaa vielä jouluverhot, joten saat kärsiä nyt vaan!!! :laugh: Mä annan sulle otain nestemäistä niin, että näet tonttu-ukkoja ja saat itsellesi pikujoulutunnelman. :D :kieh:

Yhteistyössä