Onko kohdunsuu pehmeä ja hiukan auki ennen kuukautisia? Vai onko merkki raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelko puserossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelko puserossa

Vieras
Minulla on ollut hirmu huono olo jo useamman päivän. On kuukautiskierron 20pv. Nyt pelkään kuolemakseni että olen raskaana =( =( =( Minulla on jo neljä lasta ja mies menossa vasektomiaan, joten raskaus olisi aika iso kriisi.

Minulla kierto on normaalisti ollut 21-26pv ja tänään iski paniikki, entä jos olenkin raskaana?????

Ollaan oltu varovaisia mutta en kuolemaksenikaan muista harrastettiinko seksiä ilman ehkäisyä kuukautisten aikana. Jos niin tehtiin niin on mahdollisuus olla raskaana jos kierto on lyhyt (sen 21pv) Tajusin vasta nyt tuon kun netissä oli että kuukautistenkin aikaan voi tulla raskaaksi jos on lyhyt kierto. Ja että ovulaatio lasketaan niin että vähennetään 14vrk kuukautisten alkamisesta ja sen voi laskea vasta jälkikäteen. APUA =( Viime kierto oli 26pv... Sitä edellinen 21pv... Toivotaan ettei vahinkoa oisi tapahtunut.

Kokeilein kohdunsuuta niin se on pehmeä ja tuntuu avoimelta. Mietin onko merkki raskaudesta vai kuukautisista?????

Jos tästä selvitään säikähdyksellä olen selibaatissa tuohon miehen vasektomiaan asti.

Minulla on ollut hirmu huono olo jo useamman päivän. On kuukautiskierron 20pv. Nyt pelkään kuolemakseni että olen raskaana =( =( =( Minulla on jo neljä lasta ja mies menossa vasektomiaan, joten raskaus olisi aika iso kriisi.

Minulla kierto on normaalisti ollut 21-26pv ja tänään iski paniikki, entä jos olenkin raskaana?????

Ollaan oltu varovaisia mutta en kuolemaksenikaan muista harrastettiinko seksiä ilman ehkäisyä kuukautisten aikana. Jos niin tehtiin niin on mahdollisuus olla raskaana jos kierto on lyhyt (sen 21pv) Tajusin vasta nyt tuon kun netissä oli että kuukautistenkin aikaan voi tulla raskaaksi jos on lyhyt kierto. Ja että ovulaatio lasketaan niin että vähennetään 14vrk kuukautisten alkamisesta ja sen voi laskea vasta jälkikäteen. APUA =( Viime kierto oli 26pv... Sitä edellinen 21pv... Toivotaan ettei vahinkoa oisi tapahtunut.

Kokeilein kohdunsuuta niin se on pehmeä ja tuntuu avoimelta. Mietin onko merkki raskaudesta vai kuukautisista?????

Jos tästä selvitään säikähdyksellä olen selibaatissa tuohon miehen vasektomiaan asti.

lapsi on lahja.

Tiedän että lapsi on lahja ja olen abortti vastainen... Mutta nyt tilanne on tosi hankala... Nuorin on 6kk ja minua on tutkittu tosi paljon. Epäillään että oisi vikaa aivolisäkkeessä. Menin raskaus aikana tosi huonoon kuntoon ja nytkin olen tosi uupunut...

Kumpa ei oltaisi harrastettu seksiä ollenkaan... Huolestuin kun tuli tämä järjetön pahoinvointi

Kohdunsuu oli pehmeä ja avoin... Toivottavasti oisi merkki kuukautisista. Mies lähti hakemaan testiä. En saa mielenrauhaa muuten. Vaikka tuskin se vielä näyttää mitään...

ei kyllä pysty päättelemään onko raskaana vai ei. Kohdunsuusi on auki, koska olet synnyttänyt neljä lasta. Jos et halua lapsia niin käytä ehkäisyä aina. Kuukautiset eivät ole ehkäisykeino pitkässäkään kierrossa.

Ehkäisyä on käytetty muttei kuukautisvuodon aikana. Ja ikää on kyllä jo yli 30v....

Ja toisekseen ehkäisy on vähän ongelma, koska ei käy hormoni valmisteet missään muodossa sairauden takia... Ja kuparikierukatkin on tulleet itsestään pois.

Ehkäisyä on käytetty muttei kuukautisvuodon aikana. Ja ikää on kyllä jo yli 30v....

Ja toisekseen ehkäisy on vähän ongelma, koska ei käy hormoni valmisteet missään muodossa sairauden takia... Ja kuparikierukatkin on tulleet itsestään pois.

No miksei se mies ole vielä käynyt siellä vasektomiassa? Melko piittaamatonta ja teinimäistä toimintaa tuon ikäisiltä ihmisiltä.

Kunnallisella on pitkät jonot ja yksityisellä hinnat on 400e ylöspäin... Ja halusin et mies on varma meneekö... Koska aina voi jotain sattua esim ero...

Minä itse voisin mennä mutta lääkäri sanoi ettei suosittele. Koska muutenkin on hormoni ongelmia ja klipsien laitto saa munasarjat shokkiin. Vaikuttaa niiden toimintaan ainakin väliaikaisesti. Ystäväni joka 34 kävi operaatiossa ja nyt joutuu käyttämään estrogeenia kun munasarjat eivät enää tuotakkaan estrogeenia normaalisti

Yhteistyössä