Onko kivaa kun lapset liukuvat liukumäestä paljain persein?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
just joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja luulisi olevan itsestäänselvää:
Ällöttävää todellakin. Eikö pedofiilitkaan yhtään pelota?

Ei kauppakeskuksissakaan saa kulkea alasti, miksi siis leikkipaikoilla saa?
mun mielestä kauppakeskus on aika eri kuin uimaranna vieressä oleva leikkipaikka.
Ei se leikkipaikka nyt ihan rannan vieressä ole, ihan erillinen se on. Katso vaikka kartalta. maps.google.fi/

myy
En antas oman pienenkään lapsen uida alasti muuta kuin kotipihan kahluualtaassa, en halua esitellä alastonta lastani uimarannalla ties kenelle...

Mitä siihen leikkivälineisiin tulee niin pitää omalla vaatteet päällä ja muistaa käsien pesut niin ei kait sitä voi joka asiaa alkaa varoa. Mites sitten ostoskärryt kaupoissa, sama asia. Sama juttu löytys loppujen lopuksi aika monesta paikasta joten ei ehkä kannata miettiä liikaa. Hoitaa oman perushygienian käsille ja pitää tosiaan lapsella vaatteet päällä :)

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
En antas oman pienenkään lapsen uida alasti muuta kuin kotipihan kahluualtaassa, en halua esitellä alastonta lastani uimarannalla ties kenelle...

Mitä siihen leikkivälineisiin tulee niin pitää omalla vaatteet päällä ja muistaa käsien pesut niin ei kait sitä voi joka asiaa alkaa varoa. Mites sitten ostoskärryt kaupoissa, sama asia. Sama juttu löytys loppujen lopuksi aika monesta paikasta joten ei ehkä kannata miettiä liikaa. Hoitaa oman perushygienian käsille ja pitää tosiaan lapsella vaatteet päällä :)
:headwall:
"esitellä alastonta lasta..."
Just puhuin yhden kaverin kanssa mihin tää yhteiskunta on menossa, kun ihan pienten lastenkin alastomuudessa nähdään jotain seksuaalista ja hävettävää. Ja samaan aikaan esim. Helsingin keskustassa noin 60% alle 25-vuotiasta naisista kävelee jossain ihmeen mikro-shortsi-pikkuhousuissa ja tissiliivipaidoissa.

Se, että mun lapsi saa uida nakuna ei ole esittelemistä ja, jos näet siinä jotain paheksuttavaa katso omaan mieleesi!
Ja ei, lapseni ei ole alasti leikkipuistossa eikä liukumäessä eikä kaupungilla..

piipi
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miten se voi edes liukua. Mä olen ihan nolo mutta alkukesästä oltiin tytön kanssa puistossa ja siellä oli sellanen n. 3 v likka hame päällä. Kovasti äiti yritti puhua että älä laske kun se voi sattua peppuun kun ei tajuttu laittaa shortseja jalkaan (oli siis kyllä pikkuhousut). Tyttö vaan väkisin halusi laskea ja sellasia 5 cm pyrähdyksiä pääsi ja hirvee nitinä jaloista joka kerta. Oli vaan niin koomisen näköistä että vaikka yritin pitää naurua niin repesin joka "vingahdukseen" (olin myös ehkä vähän väsy). Yritin peittää naurua mutta se vaan pahensi tilannetta. Tyttöä se ei tuntunut haittaavan/ sattuvan vaan laski uudestaan ja uudestaan ja mun pitikin sitten jo nolona kikattaen poistua kun hävetti niin julmetusti.
en kyllä ymmärrä mitä hauskaa tässä on?

Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:

Just puhuin yhden kaverin kanssa mihin tää yhteiskunta on menossa, kun ihan pienten lastenkin alastomuudessa nähdään jotain seksuaalista ja hävettävää. Ja samaan aikaan esim. Helsingin keskustassa noin 60% alle 25-vuotiasta naisista kävelee jossain ihmeen mikro-shortsi-pikkuhousuissa ja tissiliivipaidoissa.

Se, että mun lapsi saa uida nakuna ei ole esittelemistä ja, jos näet siinä jotain paheksuttavaa katso omaan mieleesi!
Ja ei, lapseni ei ole alasti leikkipuistossa eikä liukumäessä eikä kaupungilla..
En mä ainakaan nää alastomassa 5-vuotiaassani "jotain seksuaalista ja hävettävää" Mutta mä tiedän että maailmassa on paljon perverssejä, valitettavasti.. sellasia jotka näkevät...... Ja mikäs sen parempi paikka kuin biitsi tiirailla tai syrjemmältä räpsiä kuvia :X Mä ainakin mieluummin pelaan varman päälle ja siks mun 5v on uikkareissa ja 1v uimavaipassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:

En mä ainakaan nää alastomassa 5-vuotiaassani "jotain seksuaalista ja hävettävää" Mutta mä tiedän että maailmassa on paljon perverssejä, valitettavasti.. sellasia jotka näkevät...... Ja mikäs sen parempi paikka kuin biitsi tiirailla tai syrjemmältä räpsiä kuvia :X Mä ainakin mieluummin pelaan varman päälle ja siks mun 5v on uikkareissa ja 1v uimavaipassa.
Lievää vainoharhaisuutta. En lähde tohon mukaan. Ne jotka oikeesti haluaa tiirailla ja räpsiä kuvia löytää kyllä varmasti paikan siihen mistä vain.

Enkä suostu ajattelemaan, että asetan 2-vuotiaani alttiiksi pedofiileille, koska hän itse haluaa satunnaisesti uida alasti.

hyiiii
Lievää vainoharhaisuutta. En lähde tohon mukaan. Ne jotka oikeesti haluaa tiirailla ja räpsiä kuvia löytää kyllä varmasti paikan siihen mistä vain.

Enkä suostu ajattelemaan, että asetan 2-vuotiaani alttiiksi pedofiileille, koska hän itse haluaa satunnaisesti uida alasti.

Lievää?

Elätkö jossain pussissa? Pääsi on siellä ainakin?

Vai olisko ihan ok, että sun lapsesi alastonkuvia olisi pedofiilien palstoilla netissä? Tai salaisessa kirjeenvaihdossa??

essi
No kyllä se vaan lievää vainoharhaisuutta on...
Ihan varmasti kuulen tiedän, millasia sekopäitä maailma sisällään kantaa, mutta ne sekopäiden teot ei liity pätkääkään siihen, onko joku lapsi jossain nakuna, vai uikkareissa. Pedofiili saa kiksinsä ihan vaikka ois villapaita päällä.
Otetaanpa kärjistys: eikö teidän mielestä normi miehet katsele kuin alastomia naisia, bikinit päällä olevia ei tiirata lainkaan, saati pidetä seksyinä?

Yhteistyössä