Onko kivaa kun lapset liukuvat liukumäestä paljain persein?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Sitten menevät keinuun, sitten seuraavaan vempeleeseen...

Olenko siis tosiaan ainut ketä tämä häiritsee? Epähygieenistä ja muutenkin epäsopivaa.

Kukaan muu ei maininnut sanallakaan. Näin kyllä pyöriviä silmiä, mutta kukaan ei sanonut mitään. Eukko närkästyi kun sanoin että järjenkäyttö olisi sallittua, että voisi ajatella muitakin ihmisiä.

Liukumäessä ja muissa vempeleissä housut jalkaan.
Mutta minua ihmetyttää myös se, miksi uimarannoilla pienilläkin vauvoilla on bikinit päällä.
Tyttöni haluaisi usein uida nakuna, mutten aina anna ottaa uimapukua pois,
koska joku ihmeen kirjoittamaton sääntö näyttää olevan se, että kaikilla pitää olla uikkarit
(tai ne bikinit) iästä riippumatta.

Vieras
Miten se voi edes liukua. Mä olen ihan nolo mutta alkukesästä oltiin tytön kanssa puistossa ja siellä oli sellanen n. 3 v likka hame päällä. Kovasti äiti yritti puhua että älä laske kun se voi sattua peppuun kun ei tajuttu laittaa shortseja jalkaan (oli siis kyllä pikkuhousut). Tyttö vaan väkisin halusi laskea ja sellasia 5 cm pyrähdyksiä pääsi ja hirvee nitinä jaloista joka kerta. Oli vaan niin koomisen näköistä että vaikka yritin pitää naurua niin repesin joka "vingahdukseen" (olin myös ehkä vähän väsy). Yritin peittää naurua mutta se vaan pahensi tilannetta. Tyttöä se ei tuntunut haittaavan/ sattuvan vaan laski uudestaan ja uudestaan ja mun pitikin sitten jo nolona kikattaen poistua kun hävetti niin julmetusti.

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Mutta minua ihmetyttää myös se, miksi uimarannoilla pienilläkin vauvoilla on bikinit päällä.
koska joku ihmeen kirjoittamaton sääntö näyttää olevan se, että kaikilla pitää olla uikkarit
:eek:O eikö tämä muk ole selvää kaikille? Tietenkään siksi, että kukaan ei halua kakkakikkareita rantaveteen.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
:eek:O eikö tämä muk ole selvää kaikille? Tietenkään siksi, että kukaan ei halua kakkakikkareita rantaveteen.
Aha :LOL:
Mun lapsi ei kakkaa veteen, ei ole ikinä kakannut edes vauvauinnissa ihan pienenä.
Ja kyllä ne kakat tulisi sieltä uimapuvun lahkeestakin ulos...

Uisitteko te yksityisellä mökkirannallakin uikkareissa, ettei kakat tipu veteen?

:LOL: :LOL:

sairasta
Minkä nimisiä ne on ne hevosen malliset mihin mennään hajareisin ja kiikutaan?

Onko kiva kun toiset on niissä hajareisin alasti niin onpa hienoa kun oma lapsesi menee seuraavaksi. Hyi helvetti.

huh
Alkuperäinen kirjoittaja hop:
Siis miks ne oli paljain persein?!? En laittais omiani ikinä...yäk.

Olivat uimarannalla olleet alasti ja tulivat leikkipaikalle, aidatulle alueelle, jossa muut käy vaatteet päällä.

Äiti näytti suht normaalilta ulospäin, mut selvästi viiraa päästä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja hop:
Siis miks ne oli paljain persein?!? En laittais omiani ikinä...yäk.

Olivat uimarannalla olleet alasti ja tulivat leikkipaikalle, aidatulle alueelle, jossa muut käy vaatteet päällä.

Äiti näytti suht normaalilta ulospäin, mut selvästi viiraa päästä.
no justiinsa juu, ottakaa omat hygieniavehkeet mukaan, parempi meinaan pyyhkiäkin kloritella ne liukumäet ennen ku laps laskee, ties kenen ville uimareissun jälkeen siitä nakuna laskenu HUI.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja luulisi olevan itsestäänselvää:
Ällöttävää todellakin. Eikö pedofiilitkaan yhtään pelota?

Ei kauppakeskuksissakaan saa kulkea alasti, miksi siis leikkipaikoilla saa?
mun mielestä kauppakeskus on aika eri kuin uimaranna vieressä oleva leikkipaikka.

Yhteistyössä