Onko kirpparilla 10 euroa liikaa pyydetty tosi hyväkuntoisesta v1985 Matchbox kenkätalosta (koulu)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uimarton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uimarton

Vieras
Siis sellainen n 30cm korkea kenkätalo, jossa edessä nauhat ja kärjestä avautuu rappuset sisälle. Samoin katto avautuu ja sivusta avautuu. Pulpetit ja ukkelit on, samoin koulun pihan keinu, karuselli, liukumäki jne. Kilikellokin katolla :) Ainoa miinuspuoli, josta näkee että on käytetty on se, että kengän sisällä "koululuokan seinällä olevat tarrakuvat ovat vähän repeytyneet leikin hurmassa ja ukkeleissa on kulumaa.

Aijaa.com - kenkätalo - 9753625.jpg

Onhan tällä jo kaksi perhettä leikkinyt, mutta edelleen on tosi hyvässä kunnossa.

[QUOTE="mä";25852520]Älä hyvän tähen myy tuota pois! Annat lastenlapsille kun aika koittaa :)[/QUOTE]

Niin just! Mä olen säästänyt kuopuksen leluja lapsenlapsille ja nyt niille mukavasti käyttöä. Kiva kun mummolassakin leluja.

Kiitos vastauksistanne! Maksaisiko joku vai tuosta enemmän? Niin, ehkä jollakin on sille tosiaan tunnearvoa tms. Saatiin se omille 5- ja 7-v lapsille miehen siskolta, joten se ei niinkään kuulu omaan aikakauteemme tai "tuttuihin lapsuuden leluihin".

Tuossa joku myynyt saman talon ja sai 36e
Joten kannattaa miettiä mihin kysesen lelun laittaa myyntiin ;) http://www.huuto.net/kohteet/matchbox-kenkatalo-tarvikkeineen/210566648

Yhteistyössä