Onko kilttimies vähän vanhanaikainen kun on sitä mieltä ettei tatuoinnit sovi aspalle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä, olet pahasti jäljessä tästä maailmasta. Ei nykypäivänä enää tatuoinnit kerro mitään kantajansa taustoista, sosiaalisesta statuksesta tai mistään muustakaan. Itsekin olen yhden sortin asiakaspalvelija (hoitaja), en ole ikinä ollut linnassa tai omista tietääkseni edes rikosrekisteriä ja mulla on tatuointeja. Mutta ne leimat onkin paikoissa, joista ne saa tarvittaessa vaatteilla piiloon juuri tuollaisten suvaitsemattomien tollojen vuoksi.
 
Toivottavasti suvaihtet tatuointeja muille ihmisille?
Et kai halua olla ”suvaitsematon tollo?”
Tuskin -roosaruusa ketään nylkemään tulee.
Toisen ihmisen ulkonäön koristelusta ei tarvitse pitää, et sinäkään niin tee kaikkien kohdalla. Suvaitsemattomuutta on se, että vaatii kaikilta samanlaista kulloistenkin trendien mukaista käsitystä siitä, mikä on kaunista tai sopivaa.

Ottaisitko Bianca Censorin asiakaspalvelutehtäviin? Jos et, miksi - hän saattaa vain olla 10 vuotta trendejä edellä.



Ainakaan kaikki lontoolaiset ravintoloitsijat eivät häntä palkkaisi.

Tässä sinulle toinen työhaastatteluun saapuja - rehti mies sinimustassa neulepaidassa. Et kai paheksuisi hänen habitustaan?


 
vierailija
Kilttimies on oikeassa, tatut on vankilahörhöjä, narkkeja ja homoja varten.
No voi paska. Tulee kiire, jos nuo kaikki pitää vielä toteuttaa ennen kuolemaansa tatuointien takia. Mulla olis kyllä vielä noita töitäkin tehtävänä ja muutakin elämää elettävänä, etten millään ehtis alkaa narkiks tai vankilahörhöks ja homostelu ei mua oikeen kiinnosta, kun sit pitäs vielä vaihtaa sukupuolikin. Voi voi.
 
vierailija
Itse en koskaan tule ottamaan tatuointia, mutta onhan ne nykyään aika hienoja taideteoksia. Siis osa, sitten on niitä "tein itse ja säästin"
Mutta ei se hienous tarkoita, että asia olisi ok. Nykyään näkee esim. sellaisia todella hienoja kauhuteemaisia tuotoksia kuten vaikka nyljetty naama tai kiinni ommeltu suu tatuoituna näkyvälle paikalle. Varmasti kalliita ja hienon näköisiä kuvina, mutta eivät kuulu mielestäni esiteltäväksi vaikkapa lastentarhanopettajan asiakaskunnalle tai ravintolassa. En muutenkaan ymmärrä sitä tarvetta mikä jollain kukkaistytöllä voi olla ottaa todella rankka kuva ihoonsa. Se ihan konkreettisesti on leima eikä todellakaan koriste.

Itseäni häiritsee kuitenkin eniten tatuoinneissa sellainen trendimäisyys. En ole koskaan arvostanut sitä, että mennään muodin orjina, mutta vielä enemmän se ottaa päähän kun tehdään tatuointeja sen mukaan mikä milloinkin on muotia. Jos joku otti ison reisitatuoinnin 1980-luvulla, niin ei siinä mitään, mutta kun sen on ottanut tässä 2010-luvun jälkeen ja vielä kehtaa sirkuttaa miten on uniikki ja itsenäinen kapinallinen tatuoinnissaan, niin... :sick:
 

Yhteistyössä