Onko Kilttimies=Lispetti?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Uskotko oikeasti että palstan kilttimies on todellinen henkilö ja kertomukset vastaa todellisuutta edes jossain määrin?
No oon nähnyt oletetun "annien" kuvia ja tossa kylillä elelee hyvin huonosti liikkuva setämies jolla on suht samannnäköinen thaikku/filippiino tai vastaava nuorempi nainen joka välillä parveilee perheineen (sisaruksineen ja niiden lapsia kenties) kanssa kaupoilla joten periaatteessa setiksen tarina vois olla ihan vastaava. Eiköhän sekin nainen muuta keksi ilokseen ku rollaattoriukkonsa otaa ehtooksi tai päikkäreiksi tai muuten vaan ei jaksa.

Onhan noita nyt suomessa tuhansia. Tai kymmeniätuhansia.
 
Kiikuta sille upeakroppainen 35-v. adonis jolla on menestyvä IT-firma. Jätä heidät uutuuttaan kiiltelevälle huvilalle viikonlopuksi.

Maanantaina oot sinkkumies.
Hän on jo rakastuneena vannonut, että olen ainoa mies joka saa touhuta sitäsuntätä hänen kanssaan 😎 Hän on kyllä ehdoton niissä asioissa.

Ideasi muutenkin ontuu, olet näköjään unohtanut mitä olen kirjoittanut. Hän päätti jo nuorena että miehen pitää olla häntä vähintään 20 vuotta vanhempi. Se on sikälaisilla naisilla kohtuullisen tavallista.
 
No oon nähnyt oletetun "annien" kuvia ja tossa kylillä elelee hyvin huonosti liikkuva setämies jolla on suht samannnäköinen thaikku/filippiino tai vastaava nuorempi nainen joka välillä parveilee perheineen (sisaruksineen ja niiden lapsia kenties) kanssa kaupoilla joten periaatteessa setiksen tarina vois olla ihan vastaava. Eiköhän sekin nainen muuta keksi ilokseen ku rollaattoriukkonsa otaa ehtooksi tai päikkäreiksi tai muuten vaan ei jaksa.

Onhan noita nyt suomessa tuhansia. Tai kymmeniätuhansia.
Tarkennuksena tuohon lukijoille että Ruusunen puhuu nyt vaan omilta kyliltään, jossa hän on nähnyt tuollaisen porukan. Ei siis minusta, Anniesta ja hänen bf:stään.

Niin se vaan on että ei se luonto pelkästään tikanpoikia puuhun aja. Ajaa myös tikantyttösiä 😍
 
Tarkennuksena tuohon lukijoille että Ruusunen puhuu nyt vaan omilta kyliltään, jossa hän on nähnyt tuollaisen porukan. Ei siis minusta, Anniesta ja hänen bf:stään.

Niin se vaan on että ei se luonto pelkästään tikanpoikia puuhun aja. Ajaa myös tikantyttösiä

Juu, en siis puhunut sinusta.


Vaan siitä että noita naisia on suomessa paljon. Perheineen tai yksin.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Teoriani on seuraava:
Setis on Echo
m1es on Lispetti
Palstapesu on Kilttimies
Krut on Aivansama
Tässä yleisimmät ja ahkerimmat nimimerkit, jotka pyörittävät
hyvävelikerhoaan. Nimimerkeillä ei ole merkitystä, koska
jutut ovat samasta puusta veistettyjä.
Меня раскрыли! Мы должны спросить у Кремля совета, как действовать дальше.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja setis
En usko että Kilttis on Lispetti, mutta kumpikaan ei koskaan kommentoi muiden epäilyksiä, Lispe korkeintaan pistää nauruhymiön. Toki mitään absurdia ei tarvitse kommentoidakaan, sellaisia saisi aina olla kommentoimassa.

Mutta sanoisivat molemmat edes joskus että "ei, olemme 2 eri henkilöä."
 
vierailija
En usko että Kilttis on Lispetti, mutta kumpikaan ei koskaan kommentoi muiden epäilyksiä, Lispe korkeintaan pistää nauruhymiön. Toki mitään absurdia ei tarvitse kommentoidakaan, sellaisia saisi aina olla kommentoimassa.

Mutta sanoisivat molemmat edes joskus että "ei, olemme 2 eri henkilöä."
No tämä! Luulisi, että jompikumpi olisi edes kiistänyt, etteivät ole sama henkilö. Siis jos olisivat 2 eri ihmistä. Mutta Lissu laittelee joo vain noita hymiöitään. Eli kyllähän tämä on selvää - kilttimies on Lissu.
 
Hiukkako tylsää ku mua ei epäille keneksikään toiseksi.
Eikö!

Onhan tää kieltämättä ihan kivaa ja huvittavaa olla näin suosittu.🙄😁

Yleensä nämä ketjut on etenkin siitä hirmu kivoja, että kukaan ei edes ilmoita mulle näistä mitään. Nämä saattaa välillä venyä ihan uskomattoman hauskoiksi.😁

@Echo höppänä pupu pöppänä, yhtä varmasti oon Kilttimies kuin sä et tykkää pullasta!😁
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Onko kilttimies & Lissu niin samanlaisia, että tälläinen epäilys herää?

Ainakin Lissu aina laittelee niihin kilttiksen ällöttäviin viesteihin kaiken maailman sydämiä.

Aiemmin mietin, miten Lissu voi olla niin tyhmä, että uskoo kaiken ällöttävän p*skan mitä kilttis kirjoittaa.

No, jos kyseessä on sama kirjoittaja niin sehän selittää kaiken.
Ainakin ihan kivoja erilaisia juttuja Kilttis kirjoittelee, kivahan niitä on lukea ja ottaa osaa ketjuihin.
Ei kai sillä niin väliä ole että ovatko täysin totta.
Mukavia hyvämielen ketjuja suurin osa.

Oletkos sinä aloittanut yhtään mukavaa ketjua?🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
Kilttiskö on oikeasti normaali mies(?) sinun mielestäsi ja uskot täysin sen jutut?

Just just.....

Varmaan ehkä ymmärrät, että meistä muista provosi (kilttimies) on aivan sairas.
Ei minua kiinnosta onko hänen elämänsä kuvailemansa mukaista, mutta eipä ainakaan tuossa lifestylessä ole oikein mitään niin erikoista, että pitäisi kaikkea epäillä. Ehkä hän muuttaa joitakin asioita, että ei olisi niin tunnistettava, mutta noin muuten…
Kilttiksellä ja hänen Daamillaan on ihan terveelliset elämäntavat ja lifestyle. Monet elävät noin.👍
Ja useat haaveilevat moisesta.🤷‍♀️

Tykkään Kilttishahmosta.❤
 

Yhteistyössä