onko kiertoilmauuni hyvä vai turhake?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apujaa kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut hei,
pitääkö kaikkien nykyaikaset uunit hirveetä huminaa kun on päällä? Siis ihan jos keittää perunoita tai jos on jotain uunin puolella. Mun meinaa nimittäin mennä hermot kun sitä hurinaa kuuntelen. Meillä muutaman kuukauden vanha AEG:n induktiolattialiesi.

Meilläkin ollut kiertoilmauuni nyt rapeat kaksi vuotta ja ollaan tykätty. Kokkaillaan paljon, myös uuniruokia. Valmistuu nopeammin, tasaisemmin ja pienemmällä lämmöllä eli pieni säästö siitä sitten ajan kanssa :)

En ole kuullut vielä huonoja puolia, enkä itsekään huomannut, mutta toisaalta en ole kyllä ammattilainenkaan tässä asiassa :)

Mut hei,
pitääkö kaikkien nykyaikaset uunit hirveetä huminaa kun on päällä? Siis ihan jos keittää perunoita tai jos on jotain uunin puolella. Mun meinaa nimittäin mennä hermot kun sitä hurinaa kuuntelen. Meillä muutaman kuukauden vanha AEG:n induktiolattialiesi.

mä oon kuullu samaa vali9tusta just induktioliedestä. sent akia otettiin itelle normi keraaminen.

ja kiertoilmauuni on ehddoton! nyt ku sen on sanau nii normiuunia en ota enää. tuon saa tosiaan normaalitoiminnallekki. ehdoton mulle ku leivon lähes joka päivä.

mä oon kuullu samaa vali9tusta just induktioliedestä. sent akia otettiin itelle normi keraaminen.

ja kiertoilmauuni on ehddoton! nyt ku sen on sanau nii normiuunia en ota enää. tuon saa tosiaan normaalitoiminnallekki. ehdoton mulle ku leivon lähes joka päivä.

induktioliesi pitää varsin maltillista ääntä, jos ääni on kova niin siinä on joku vika

jaa- ei meillä indutioliesi mitään ääntä oikeastaan pidä- tosi hiljainen.

Ja mitä kiertoilmauuniin tulee: meillä on ns.yhdistelmä: eli tavis ja kiertoilma samassa: on ihan älyttömä hyvä!

Itse olen tykännyt. Lämpenee nopeasti ja paistaa pienemmällä lämmöllä. Joitain ruokia esim. kakkuja kyllä paista ilman kiertoilmaa. Tällöinkin uunin voi lämmittää kiertoilman kanssa.

Yhteistyössä