Onko ketään tuhrutteluista kärsivää?

Kyselempä löytyykö ketään joilla tuhruttelee pitkin kiertoa? Mistä tuhruttelu johtuu? Ohut limakalvo?!?!
Oletko saanut jotain lääkkeitä kiertojen tasaamiseksi? Estääkö tuhru raskautumista?

Itsellä kun on näitä epäsäännöllisiä ja tuhruttelevia kiertoja ollut kohta 2 vuotta :headwall: Yhden 3kk keltarauhaskuurin oon syöny ja se auttoi hetkeksi.
Parhaimmillaan tuhru/menkat on olleet päällä 2kk :eek:
Nyt kp 20 ja ovulaatio tapahtunut lääkärin vahvistamana. Tuhru alkoi kuitenkin kp 17 ja jatkuu :kieh:
Mitään lääkkeitä en vielä saanut vaan laajat hormonikokeet otetaan nyt ensin.

Heippa!

Täällä kans yks joka kärsii tuhruttelusta..tai pikemminkin kunnon vuodosta ennen menkkoja. Vuoto alkaa yleensä 7-10pvä oviksen jälkeen. Terot kokeiltu samoin Clomit, ei tulosta. Eli ei raskautta eikä tuhrut loppunu! Mitään kokeita mulla ei ole vielä otettu....toisesta lapsesta haaveillaan ja ensi viikolla TAAS lääkärille.. :( . Viimisimmät menkat kesti tuhrutteluineen 14 pvä!!! Että miten tässä raskaaksi vois edes tulla.....

Täällä myös tuhrutellaan. Kärsin PCOsta ja menkat olleet aina epäsäännölliset.
Pillereiden poisjättämisen jälkeen tuli parit normaalit menkat ja sen jälkeen oon nyt tuhrutellu monta kuukautta, todella rasittavaa.
En ilmeisesti kyllä lainkaan ovuloikaan ja kierroista ei oikein ole hajua, tuossa oli yksi 30 pvän kierto, mutta sitten se meni taas sekaisin. Perjantaiksi varattu aika lapsettomuusklinikalle, voin sitten infota teille mitä sanoivat tähän mun tuhrutteluun...

Täällä on kanssa ollut tuhruvuotoa pitkin vuotta, pillerit jätin pois 12/07. Aikaisemmin en ole ikinä siitä kärsinyt. Nyt oli pitkin kiertoa tuhrua (tippa silloin tällöin) ja tänään sitten varsinainen vuoto alkoi. Todella inhottavaa. Otan terolutia, jo 4 kk kp 15-24, ei mitään apua ainakaan vielä. Toinen lapsi on yrityksessä. Ei kai elimistö toimi oikein, jos tuhrua tulee yli normaalin 1-2 pv ennen kuukautisia, eli raskaus pelkkä turha haave kai... Lääkkärini on positiivisempi, onneksi :)

Yhteistyössä