Onko ketään muita, jotka rakastavat nälän tunnetta?

  • Viestiketjun aloittaja nälkä
  • Ensimmäinen viesti
Joskus tuli nautittua, suorastaan rakastin tunnetta. Ihanaa, laihdun! Läski minä 50kg. Kunnes laihdutin: 163cm ja 37 kg aikuinen nainen, yli nelikymppinen. Olin mielestäni ihannepainossa ja erittäin hyvännäköinen. Käytin tyttäreni vaatteita, jotka oli hänelle jääneet pieneksi 12v. ja vaateostoksilla ei todellakaan mitään asiaa aikuisten puolelle. Jatkuva vilu, nälkä, väsymys ja päivän ruokana kaksi näkkärin palaa kinkkusiivulla, kahvia ja heikkoina hetkinä omena josta näin vaivaa, koska ilman sitäkin pärjää. Jos söin omasta mielestäni liikaa niin sormet kurkkuun... Nykyisin olen taas sama "läski" 50 kg ja en näe vaivaa syömisistäni. Nälän tunne ei ole mikään kadehdittava tai tavoittelemisen arvoinen tila, edes ylipainoinoisen ei kuulu "rakastaa" nälän tunnetta. Jos tilaa alkaa "rakastaa" kyseessä on sairaus ja kannattaa hakeutua hoidon piiriin.
 
vierailija
Mä rakastan sitä tunnetta kun tiedän, että Afrikassa on nälkä. Kavereilla ollut 50 vuotta aikaa pistää homma kondikseen, mut aseisiin vaan rahat. Lisäks mitä vähempi sakkia tuolla, sen parempi.
 
Tyytyväinen painoonsa
Kaikki täällä jotka tykkää nälästä on jotenki liittänyt sen painoon. Oon omasta mielestäni ihan normi kuntonen ja seminhoikka ja ihan paino indeksin mukanen. Enkä ihannoi alipainosuutta, mutta nälkä tuntuu niin hyvältä. Siis en pysty selittää. Se miten se kourasee mahan pohjasta ja pitää tiukan otteen ruokatorvesta. Se tuntuu vaan niin hyvällä ja oon niin hämmentynyt. Tiedostan sen ett nyt pitäis jotain syytä että ei tipaha, mutta en millään haluis. Mull on ikään ku rauhallisempi olo tyhjällä vatsalla.
Täyteen syöminen ällöttää mua ja mulle ei tuu kauheen usein nälkä, joten mun ruoka välit saattaa olla aika pitkiä. Ja täyteen vatsaan syöminen on niinku inhottavinta ikinä.
En kauheasti tykkää mistään ruuasta, ett en nirsoille, ett jos meil on porukoitten kaa yheinen ruoka niin syön kyllä ja koulussakin aina, mutta se on sellasta neutraalii. Ja nyt kun ollu tätä etäopetusta eikä koulu ruokaa, nii oon syöny kyllä ihan päin helvettiä, kun ei oo sellasta sisäistä kello joka muistuttaa että pitää syytä, että jaksaa.

Ja sitte jos on huono päivä nii se ilo, jonka saan nälästä vähän pelottaa mua, koska se tekee mut iloseks, se nälän tunne, mut en voi vaan olla syömättä, koska se ei oo järkevää.
 
vierailija
Kaikki täällä jotka tykkää nälästä on jotenki liittänyt sen painoon. Oon omasta mielestäni ihan normi kuntonen ja seminhoikka ja ihan paino indeksin mukanen. Enkä ihannoi alipainosuutta, mutta nälkä tuntuu niin hyvältä. Siis en pysty selittää. Se miten se kourasee mahan pohjasta ja pitää tiukan otteen ruokatorvesta. Se tuntuu vaan niin hyvällä ja oon niin hämmentynyt. Tiedostan sen ett nyt pitäis jotain syytä että ei tipaha, mutta en millään haluis. Mull on ikään ku rauhallisempi olo tyhjällä vatsalla.
Täyteen syöminen ällöttää mua ja mulle ei tuu kauheen usein nälkä, joten mun ruoka välit saattaa olla aika pitkiä. Ja täyteen vatsaan syöminen on niinku inhottavinta ikinä.
En kauheasti tykkää mistään ruuasta, ett en nirsoille, ett jos meil on porukoitten kaa yheinen ruoka niin syön kyllä ja koulussakin aina, mutta se on sellasta neutraalii. Ja nyt kun ollu tätä etäopetusta eikä koulu ruokaa, nii oon syöny kyllä ihan päin helvettiä, kun ei oo sellasta sisäistä kello joka muistuttaa että pitää syytä, että jaksaa.

Ja sitte jos on huono päivä nii se ilo, jonka saan nälästä vähän pelottaa mua, koska se tekee mut iloseks, se nälän tunne, mut en voi vaan olla syömättä, koska se ei oo järkevää.
Olet nuori ja ymmärrät varmaan että kaikki se mitä teet kropallesi nyt vaikuttaa siihen miten terve tai sairas olet iäkkäämpänä. Siksi kannattaa panostaa nyt luustoon, lihasmassaan, sisäelinten hyvinvointiin, uneen jne tulet tarvitsemaan kroppapääomaa. Et tiedä mitä sinulla on vastassa jos jatkat epäterveellisiä elämäntapoja. Ja hei vain sinä itse voit tehdä nyt niitä korjaavia juttuja ettei sitten myöhemmin niitä tee lääkärit.
 

Yhteistyössä