Onko ketään kuka haluisi isommat rinnat tai kokemuksia niiden ottamisesta?

Itselläni ollut aina hirvittävän huono omatunto varsinkin rintojani kohtaan eikä sitä ole helpottanut 3 lapsen imetys :snotty:
Nyt haluankin tietää kuinka moni haluaisi isommat rinnat?
Ja jos tällä palstalla löytyy henkilöitä kuka siihen uskaltautunut niin paljonko maksaa ja kuinka kipeetä tehnyt? myös yv;tä saa laittaa.
 
vieraileva tähti
Konsultoinnissa käynyt ja täytyy sanoa,että aika prosessilta kuulosti.Ensin pitää olla lääkärin todistus terveydentilasta ja Virossa olisi tämän yrityksen leikkaus tapahtunut.Implantteja sai hypistellä ja miettiä,minkä kokoiset haluaisi.Komplikaatioitten mahdollisuus aina olemassa,mutta yleensä leikkaukset sujuu hyvin.Totesin itse,että ex-mies taisi haluta niitä enemmän,kuin minä,joten mies jäi kelkasta noin vuosi tuon konsultoinnin jälkeen.Haukkui aina rintojani läpysköiksi,mutta eron jälkeen olen huomannut,että olen hyvin kelvannut tälläisenäkin.Ei miehelle,joka rakastaa oikeasti,ole ne rinnat tärkeät ja toki riippuu itsestäsikin,kuinka tärkeäksi rinnat luokittelet tässä asiassa.Itsellä mietitytti leikkaus Tallinnassa ja kova hinta.
 

Yhteistyössä