Onko ketään muuta, jonka mielestä tämä häätanssijuttu on jotenkin kummallinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysynpä tätäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä soi Hurriganesien Get on... ei paljon nojailtu ei...
Miehen ainoat toiveet häidemme suhteen oli ettei prinsessapukua eikä häävalssia. Juhlat olivat ystäviemmekin mielestä kovin meidän näköisemme. Kukin tyylillään ja uskalluksellaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei tanssittu eikä nosteltu maljoja. Ja kivat häät oli.

En tarkoitakaan, että kaikilla pitäisi olla tanssihäät. Mutta ei teillä varmaan soitettu mitään Bryan Adamsin siirappiakaan ja pakotettu hääväkeä sitä nojailua 4 minuuttia katsomaankaan...Eli siinä mielessä hieno homma.

Meidän häissä oli muutama lasten laulama laulu, jotka oli tosi ihania ja liikuttavia. Ja sit muutama kiva yhteislaulu. Hyvää ruokaa ja seurustelua. Ja kaikki tykkäs.

Kuulostaa mainiolta tilaisuudelta.

Niin se olikin :)
suosittelen muillekkin.

Mua vähän harmittaa nyt ku ei otettu häävalssia eikä mitään, ei kyllä ois voitukaan suvun takia. :/ Jos ois erilainen lähipiiri ni ehottomasti ois tanssaamista ollu...

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Mua vähän harmittaa nyt ku ei otettu häävalssia eikä mitään, ei kyllä ois voitukaan suvun takia. :/ Jos ois erilainen lähipiiri ni ehottomasti ois tanssaamista ollu...

Monesti on niin et eka on se ''siistimpi'' juhla ja sit lopuksi jatkoilla tansit. Ainaki näin meidän lähipiirissä jossa on ei tanssivaa väkeä.

Mä voisin tanssia vaikka jotaki tälläästä omissa häissä. :D
http://www.youtube.com/watch?v=eIdGN723PhI

Miksi pitäisi tanssi sitä valssia jos ei sitä halua? Kuten joku tuolla mainitti niin sehän sitä teennäistä olisi jos tanssii sitä valssia eikä sitä oikiasti haluaasi. Eiköhän jokainen pari tee siitä juhlasta oman näköisensä eikä siitä muut mussuta mitä pitäisi tehdä.

En näe siinä mitään kummallista, etenkin jos biisi on morsiusparille juuri "se" tärkeä heidän oma biisinsä.
Meillä ei tanssittu lainkaan, mutta jos olisi tanssittu, olisi biisinä ollut joku Eaglesin biiseistä.

Tiedän, että juuri häävalssin tanssiminen on ollut monelle morsiusparille hurjan jännittämisen paikka, ehkä väkisinkin valssattu.
Minusta häitten pitää olla morsiusparin näköiset, enkä niitä pahalla arvostelisi, vaikken pitäisi musiikista, asuvalinnoista, tarjoiluista, vieraista tai siitä keitä ei ole kutsuttu.

No meni jo vähän ohi aiheen. Serkkuni häissä oli juuri sellainen nojailubiisi, se oli kaunein häätanssi, jota olen koskaan nähnyt. =)

Yhteistyössä