onko keskenmenossa aina runsas verenvuoto?

  • Viestiketjun aloittaja allapäin
  • Ensimmäinen viesti
mee varhaisultraan
mulla oli tosi niukkaa rusehtavaa vuotoa viime viikolla (rv6), ja kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin :heart: Eli ei aina tarkota keskenmenoa. Kannattaa käydä varhaisultrassa jos on epävarma!
 
Mutta ole napakka soittesssasi polille. Liioittele vaikka niin pääset oikeesti tutkituttamaan...Meillä ainakin sanovat aina "no, jos jatkuu viikon niin soittele uudestaan"

Tosiaan vuotoahan voi olla ilman mitään hätääkin. Mutta ku mistäpä tuon erottaa onko ok vai ei.. :/
 
Mulla oli ekassa raskaudessa niukkaa vuotoa joka johti keskenmenoon ja toisessa raskaudessa oli myös niukkaa vuotoa mutta syntyi terve täysiaikanen tyttö. Joten vaikee sanoo, soita vaikka neuvolaan. Mä pääsin neuvolan kautta alkuraskauden ultraan ILMASEKS kun kerroin vuodosta.
 
ap
tänään tullut taas vähän verensekaista vuotoa, kyllä inhottaa kun kaikki vaan sanoo et täytyy odottaa ettei noilla peerusteilla mihinkään pääse tilannetta tarkastuttamaan. ja mua huolettaa..
 
Mulla
oli noilla viikoilla myös mutamana päivänä niukkaa veristä vuotoa ja terve lapsi syntyi aikanaan. Keskenmenojakin olen kokenut ja niissä vuoto on kyllä ollut aikaslailla runsaampaa ja niihin liittyi minulla myös menkkamaista kipua alavatsalla. Tsemppiä sinulle!
 
S
Olen näitä vuotojuttuja nyt hirveästi lukenut ja vuodosta ei voi oikeastaa yhtään päätellä onko kaikki hyvin vai ei. Toisilla runsastakin vuotoa ja kaikki menee hyvin ja toisaalta niukka vuoto voi merkitä keskenmenoa, kuten itselleni kävi :( . Aloitti pienellä tiputtelulla jota jatkui 2 viikkoa. Vuodon alkaessa yksityisellä ultrassa kaikki oli vielä ok, kahden viikon kuluttua alkoi kivut ja todettiin alkion kuolleen ja olevan poistumassa :( . Mutta toivottavasti sinä kuulut onnekkaisiin ja kaikki olisi kunnossa :) .
 
Mulla ekassa raskaudessa tiputteli vähän väliä puoliväliin asti ja kaikki meni oikein hyvin. Seuraavassa keskenmenneessä raskaudessa tuli pari päivää niukempaa vuotoa ja sitten alkoi kunnon runsas vuoto ja kovat kivut. Kolmannessa raskaudessa tuli myös välillä pientä vuotoa, mutta kaikki meni hyvin. Mulla on kaikissa raskauksissa ollut alkuun ns. valemenkat. Eli tää ei varmaan auttanut sua yhtään, mutta pieni vuoto on alkuraskaudessa kyllä monesti ihan normaalia.
 

Yhteistyössä