M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22070456:Paitsi jos on itse kokenut saman.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22070559:Ei tietenkään ole, me jokainen koemme asiat eri tavalla.
Mut silloin voi mun mielestä sanoa toiselle, että voi kuvitella kuinka kauheaa se on.
Alkuperäinen kirjoittaja pohtii myös;22069642:ja onko se yhtään helpompaa kestää/hyväksyä jos km on ennen rv 12 kuin 20+ viikoilla? Voisi kuvitella, että konkreettisemman kamalampaa menettää jo vauvan näköinen lapsi![]()
Minusta on! Ja edes tuo keskiraskaus ei olisi niin paha. Mutta ihmiset ovat erilaisia ja monelle jo rv 4 "keskenmeno" tuntuu olevan maailmanloppu ja surevat vauvaa, jota ei vielä edes ollut olemassa.
Itse ajattelen, että jos km tapahtuu noin varhaisessa vaiheessa, on jotain ollut pahasti vialla eikä sikiöstä olisi tullut tervettä ihmistä. Olen menettänyt myös täysiaikaisen vauvan, joten vertaan siihen. Siitäkin on selvitty. Tämä vauva ei koskaan unohdu ja käy usein mielessä toisin kuin alkuraskauden km, jota en vauvana osannut vielä kuvitellakaan. Ja onneksi meillä yksi terve lapsi.Muuten olisi varmasti ollut rankempaa.
Mitä muuten on ne typerät kommentit? Mitä EI kannata sanoa?