Liila
Esikoinen oli päivän yli ja kuopus kolme päivää vajaa puoli vuotta täysimetyksellä. Lisäksi luovutin esikoisen aikana äidinmaitoa 8 kk.
Meillä sama juttu! Ihan tissimaidolla pärjättiin tohon asti!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä oli 2 viikkoa vaille eli 5,5 kuukautta. Tuolloin alettiin tutustumaan perunaan ja porkkanaan.
Menipäs oudosti tuo vika lause . Kiinteitä menee siis tosi vähän.Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:Meidän poika on alotellu maistamaan kiinteitä ja on nyt n. 5 ja 1/2 kk vanha. Pärjäisi varmasti 6 kuukauttakin, mutta kun oli niin kiinnostunut syömisestä. Poika tosin sormiruokailee eli syö tosi vasta pieniä määriä.
Mie en puhunu ainakaan .Alkuperäinen kirjoittaja ujhui:Minäpä imetin osittain 2,5kk, annoin pääasiassa korviketta pullolla. Ja ei, en anna purkkiruokaa vieläkään, vauva 5kk, syötän velliä, pullosta. Hyvin menee!
ME ei aleta syödä kiinteitä koskaan, koska MÄ olen aloittanut kiinteiden syömisen jo n.33 vuotta sitten, mutta meidän vauva aloittaa syödä kiinteitä 6kk ikäisenä.
OFF TOPIC: Miksi kaikki puhuu ME muodossa lapsesta? Siis tyyliin "me osataan käydä jo potalla" Good for you, kun olet jo aikuinen!
Kuulut vähemmistöönAlkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:Mie en puhunu ainakaan .Alkuperäinen kirjoittaja ujhui:Minäpä imetin osittain 2,5kk, annoin pääasiassa korviketta pullolla. Ja ei, en anna purkkiruokaa vieläkään, vauva 5kk, syötän velliä, pullosta. Hyvin menee!
ME ei aleta syödä kiinteitä koskaan, koska MÄ olen aloittanut kiinteiden syömisen jo n.33 vuotta sitten, mutta meidän vauva aloittaa syödä kiinteitä 6kk ikäisenä.
OFF TOPIC: Miksi kaikki puhuu ME muodossa lapsesta? Siis tyyliin "me osataan käydä jo potalla" Good for you, kun olet jo aikuinen!
juuh totta.Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:harva vauva pärjää 6kk pelkällä maidolla. mulle sanottiin neuvolassa, että kiinteät tulisi aloittaa n. 4kk ikäselle. monet tarttee kiinteää ruokaa jo ennen 4kk ikää.
Peesailen. Mulle on sanottu, että kiinteät kannattaa aloittaa 3-4kk ikäiselle, tai tarvittaessa ennemminkin. Meitin lapset on saanu ensimmäiset kiinteät sapuskat 2kk, 3,5kk, 1,5kk ja 3kk iässä.Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:harva vauva pärjää 6kk pelkällä maidolla. mulle sanottiin neuvolassa, että kiinteät tulisi aloittaa n. 4kk ikäselle. monet tarttee kiinteää ruokaa jo ennen 4kk ikää.