Pääsääntöisesti ei tarkoita, että olisi ollut täysimetykselläAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:varmaan tosi monenkin, mun poikakin sai pääsääntösesti pelkkää rintamaitoa 6kk
Kyllä maito riittää, kun vaan syöt monipuolisesti ja juot riittävästi. Vauva kyllä tilaa maitoa tarpeeksi itselleen.Alkuperäinen kirjoittaja :):No ei mitään. Mietin että pystyykö oikeasti niin pitkään imettää et maito riittää ravinnoksi. Itse haluisin imettää niin kauan, vauva vasta 3kk.
ihan totta :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pääsääntöisesti ei tarkoita, että olisi ollut täysimetykselläAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:varmaan tosi monenkin, mun poikakin sai pääsääntösesti pelkkää rintamaitoa 6kk
jos imetys on sujunut hyvin niin se vauvahan imee vaikka 5 vuotiaaksi mutta itse en uskaltaisi olla ilman kiinteitä ja mies on kyllä saanut omilla hoitovuoroillaan syöttää korvikettaAlkuperäinen kirjoittaja :):Kiva nähdä että näin moni, oon miettinyt onko se ihan mahdotonta kun moni sanonut että kyllä se maito jossain vaiheessa loppuu. Mutta ilmeisesti niin ei se ihan mahdotonta oo