Onko kenenkään vauva ollut 6kk täysimetyksellä?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :):
No ei mitään. Mietin että pystyykö oikeasti niin pitkään imettää et maito riittää ravinnoksi. Itse haluisin imettää niin kauan, vauva vasta 3kk.
Kyllä maito riittää, kun vaan syöt monipuolisesti ja juot riittävästi. Vauva kyllä tilaa maitoa tarpeeksi itselleen.
 
:)
Kiva nähdä että näin moni, oon miettinyt onko se ihan mahdotonta kun moni sanonut että kyllä se maito jossain vaiheessa loppuu. Mutta ilmeisesti niin ei se ihan mahdotonta oo:)
 
:wave: Hiukan ylikin 6 kuukauden ikään, tais olla 7kk täysimetys, ja sittenkin aloitin kiinteät tosi laiskasti. Hyvin kasvoi rintamaidolla. Tai no, pieni vauva, mutta ei se sen nopeammin kasvanut sitten kiinteälläkään. Tosi hyvin sujui. Musta se oli vaan niin kätevää. Tämä siis nuoremman kanssa, esikoisen kanssa ei imetys onnistunut niin hyvin, vaan 3-4kk:n iässä siirtyi pulloon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Kiva nähdä että näin moni, oon miettinyt onko se ihan mahdotonta kun moni sanonut että kyllä se maito jossain vaiheessa loppuu. Mutta ilmeisesti niin ei se ihan mahdotonta oo:)
jos imetys on sujunut hyvin niin se vauvahan imee vaikka 5 vuotiaaksi :) mutta itse en uskaltaisi olla ilman kiinteitä ja mies on kyllä saanut omilla hoitovuoroillaan syöttää korviketta
 

Yhteistyössä