Onko kenenkään muun facebook-kaveri julkaissut valokuvaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kemeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kemeli"

Vieras
jossa mies ja nainen on sängyssä? Nainen on lihava ja alla oleva mies on on timmissä kunnossa. Mulla nimittäin meni nyt kuppi vähän nurin tän homman kanssa.

1. Kuka ensinnäkin julkaisee seksikuvia seinälleen (monilla on kavereina lapsiakin)?

2. Voiko olla tyhmempää asiaa, kuin kauhistella jonkun toisen ulkonäköä tai kokoa julkisesti? Olkoon jokaisella mielipiteensä kenenkin läskeistä, mutta tällainen arvostelu ja naureskelu menee totaalisen mauttomuuden puolelle.(Vaikka se kuvan tyyppi olis jostain toiselta puolen maailmaa)

3. Tälläkin facebook-kaverilla on tuttavapiirissään pariskuntia, joissa toinen on reilusti ylipainoinen ja toinen ei..voi olla että kohta on entisiä kavereita..

4. Kyllä taas aikuiset näyttää hienosti mallia, miten maailmassa kohdellaan muita ihmisiä. Ja sitten ihmetellään, miks lapset/nuoret kiusaa ja on julmia toisilleen.

p.s Ja juu olen itse ihan normaalipainoinen (ennenkuin joku sanoo, että joku katkera läski täällä vinkuu...)

Ei oo pistänyt silmään mutta tuli mieleen kun olin koulussa/kurssilla ja opettajan piti näyttää omalta koneeltaan jotain aiheeseen (meikkaukseen) liittyviä kuvia ja ruutuun läjähtikin juuri tuollainen vastaava kuva... Meni hippasen punaiseksi ja alkoi selitellä miten mies oli lähettänyt vitsisähköpostia :D

• Tykkää
Reactions: Lex
Eikö tollaisia vajakkeja voisi sitten vaan poistaa kavereista... Itsellä oli näitä amikseen jumahtaneita "kaikki poikkeavat saunan taakse" - tyyppejä ja sitä mukaan poistelin. Ei mielestäni tarvitse sietää suoranaista tyhmyyttä päivittäin sen takia, että satutaan ollut olemaan samalla luokalla ala-asteella tms... Pois vaan ja miettiköön itse, kun kaverimäärä tippuu...

[QUOTE="Kemeli";25589211]jossa mies ja nainen on sängyssä? Nainen on lihava ja alla oleva mies on on timmissä kunnossa. Mulla nimittäin meni nyt kuppi vähän nurin tän homman kanssa.

1. Kuka ensinnäkin julkaisee seksikuvia seinälleen (monilla on kavereina lapsiakin)?

2. Voiko olla tyhmempää asiaa, kuin kauhistella jonkun toisen ulkonäköä tai kokoa julkisesti? Olkoon jokaisella mielipiteensä kenenkin läskeistä, mutta tällainen arvostelu ja naureskelu menee totaalisen mauttomuuden puolelle.(Vaikka se kuvan tyyppi olis jostain toiselta puolen maailmaa)

3. Tälläkin facebook-kaverilla on tuttavapiirissään pariskuntia, joissa toinen on reilusti ylipainoinen ja toinen ei..voi olla että kohta on entisiä kavereita..

4. Kyllä taas aikuiset näyttää hienosti mallia, miten maailmassa kohdellaan muita ihmisiä. Ja sitten ihmetellään, miks lapset/nuoret kiusaa ja on julmia toisilleen.

p.s Ja juu olen itse ihan normaalipainoinen (ennenkuin joku sanoo, että joku katkera läski täällä vinkuu...)[/QUOTE]

Tummennettuun kohtaan kommentoin sen verran, että facebook ei kyllä ole mikään lasten paikka. Ikärajakin on 13, vaikka sen ikäinen nyt vielä lapsi onkin. Naamakirjassa on melkein puolet sisällöstä yhtä vittua ja ryyppäämistä.

Monesti on noinpäin, että lihavuudesta ei saisi tehdä huumoria ja niin oikein onkin.
Mua suututtaa ja ärsyttää myös todella paljon tällaiset "Kyllä naisen pitää olla nainen, lautaa saa K-raudastakin"- aivopierut. Ilmeisesti "muodokkammat" saavat kuitenkin sivaltaa hoikkia mielin määrin?
Mitä jos minä laittaisin vaikka "Kyllä naisen pitää olla nainen eikä mikään laardikasa, läski kuuluu leivän päälle", ei varmaan moni tykkäis...:saint:

Tummennettuun kohtaan kommentoin sen verran, että facebook ei kyllä ole mikään lasten paikka. Ikärajakin on 13, vaikka sen ikäinen nyt vielä lapsi onkin. Naamakirjassa on melkein puolet sisällöstä yhtä vittua ja ryyppäämistä.

Monesti on noinpäin, että lihavuudesta ei saisi tehdä huumoria ja niin oikein onkin.
Mua suututtaa ja ärsyttää myös todella paljon tällaiset "Kyllä naisen pitää olla nainen, lautaa saa K-raudastakin"- aivopierut. Ilmeisesti "muodokkammat" saavat kuitenkin sivaltaa hoikkia mielin määrin?
Mitä jos minä laittaisin vaikka "Kyllä naisen pitää olla nainen eikä mikään laardikasa, läski kuuluu leivän päälle", ei varmaan moni tykkäis...:saint:

Juuri sen takia laitoinkin, että monella on kavereina lapsia, koska ikäraja on vain 13-vuotta. Ja osa antaa lapsensa luoda tilin jo aiemminkin. Mun puolesta ikäraja sais olla 18v, ainakin 16v.

Mun mielestä ei ole myöskään oikein tehdä pilaa jonkun laihuudesta (nyt vain sattui juuri tuo lihavuuskuva). Olin itse ennen superlaiha ja kyllä siitä ihmiset sanoivat ihan mitä sattuu ja suoraan päin naamaa.

Mutta siis pointtina mulla tässä oli ylipäätän tuo ihmisten käyttäytyminen (tai käyttäytymättömyys) ja suoranainen idiotismi tuolla facebookin ihmeellisessä maailmassa.

Yhteistyössä