Onko keneltäkään poistettu hammasta (ei viisaudenhammasta)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on poistettu 2 ylhäältä ja 2 alhaalta (kulmahampaista seuraavat) ja raot vedettiin kiinni raudoilla. Edelleen on alaetuhampaiden takana kaari, koska muutoin hampaat saattaisi lähteä liikkeelle, ja kaaresta huolimattakin mulla on pieni rako toisella puolella, mutta se ei näy normielämässä. Yksi viisaudenhammas on vielä puhkeamatta, saapa nähdä miten sen poisto vaikuttaa.. on just sillä toisella puolella alhaalla, missä ei ole rakoa.

vika poskihammas poistettiin, jätettiin tyhjäksi - hammaslääkärin mukaan vikat hampaat on "turhat"... ...no siihen tilalle tuli kyllä viisuri myöhemmin.

Nii ja onhan multa temmottu 2 etuhammastakin et saatu loput hampaat mahtuun suuhun ja nätti rivistö...

Kaksi on poistettu, mutta oikeestaan oon vähän huono vastaamaan tähän, kun kyseessä oli siis maitohampaat eli alta kasvoi sitten vasta varsinaiset rautahampaat.

[QUOTE="ariel";25507622]Kaksi on poistettu, mutta oikeestaan oon vähän huono vastaamaan tähän, kun kyseessä oli siis maitohampaat eli alta kasvoi sitten vasta varsinaiset rautahampaat.[/QUOTE]

Ja niin siis poistettiin sen takia että rautahampaat ei muuten meinannu tulla ollenkaan.

On poistettu ja tullaan poistamaan ja paljon. Tulossa sekä implantteja että osaproteeseja, ns. siltohin ei ole mahdollisuuksia.

Prosessi on juuri alkanut. Hirvittää.

Yhteistyössä